خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

گل‌محمدی: پرسپولیس نیازی به من ندارد

گل‌محمدی: پرسپولیس نیازی به من ندارد
یحیی گل محمدی بعد از قهرمانی تیمش در دیدار فینال جام حذفی آرزوهای بزرگتری در سر می پروراند و دوست دارد با ذوب آهن به قهرمانی آسیا دست پیدا کند.

مصاحبه سرمربی موفق ذوب آهن را بخوانید.

*اولین تجربه قهرمانی شما به عنوان سرمربی چطور بود؟

- قهرمانی همیشه لذت دارد. چه در لیگ باشد و چه در جام حذفی فرقی نمی کند. من به عنوان بازیکن هر دو تجربه را داشتم ولی به عنوان سرمربی اولین تجربه مربیگری من بود که خیلی لذت بخش بود. از این بابت خوشحال هستم که ذوب آهن یک قهرمانی پاک و به دور از حواشی را به دست آورد. متاسفانه ظاهرا یک عده در اصفهان از قهرمانی ما ناراحت هستند و شیطنتهایی انجام می دهند که می خواهند من را مقابل هواداران ذوب آهن قرار دهند. کسانی که اینکارها را انجام می دهند را نمی توان در گروه هوادارهای ذوب، قرار داد.

*شما یکبار دیگر هم با پرسپولیس به فینال جام حذفی رسیدید، فکر می کنید این دیدار با زمانی که شما مربی پرسپولیس بودید چه فرقی داشت؟

- در دو سال پیش که من مربی پرسپولیس بودم ما در بازی فینال اشتباهات فردی وحشتناکی داشتیم. حتی وقتی که نتیجه بازی 2بر یک بود هم ما موقعیتی داشتیم که به تیردروازه برخورد کرد. ما در همان بازی هم فرصت آن را داشتیم ک صاحب جام شویم. شاید در آن سال تیم ما آنقدرخوش شانس نبود که قهرمان شود. ضمن اینکه در آن بازی اتفاقاتی رقم خورد که مانع از قهرمانی ما شد. ولی هر زمان که به آن بازی فکر می کنم به نظرم در آن بازی حق پرسپولیس بود که قهرمان شود. اتفاقات آن بازی به نفع حریف رقم خورد.

* با توجه به شناختی که از دو تیم نفت و ذوب‌آهن داشتیم توقع بازی زیباتری از هر دو تیم در نیمه اول می رفت،اما به نظر می رسید دو تیم محتاط بودند؟

به نظر من دوشنبه یکی از گرمترین روزهای چند هفته اخیر بود. دمای هوا هم تاثیر منفی روی کار دو تیم داشت. از قبل هم قرار بود بازی ساعت هفت و نیم برگزار شود ولی متاسفانه بازی یک ساعت زودتر برگزار شد و در نهایت گرما روی کار دو تیم تاثیر گذاشت و در نیمه اول بازی خوبی را از دو تیم شاهد نبودیم. ولی در نیمه دوم با بهتر شدن هوا، بازی بهتر و زیباتری را شاهد بودیم.

*با توجه به آمار پاسهای سالم ذوب آهن، آمار تیم شما با تیمهای بزرگی مثل بارسلونا قابل قیاس است. نظر شما در این مورد چیست؟

-من فکر می کنم نوع بازی بازیکنان ما باعث شده که این اتفاق بیفتد. چون ذوب آهن بازیکنان تکنیکی فردی خوبی دارد که به راحتی توپ را از دست نمی دهند و در کار گروهی عملکرد خوبی دارند که با توقعات تاکتیکی من منطبق شده است و توانسته است هارمونی خوبی را به وجود آورد که ذوب آهن توانست با تعداد پاسهای بالا خودش را به تیمهای حریف تحمیل کند. در نهایت ذوب آهن در تاریخ لیگ برتر موفق شد بالاتر از 600 پاس سالم و هدفمند را بدهد. در بدست آوردن این نتیجه بیشترین زحمت را بازیکنان من کشیدند و من هم توانستم دیدگاههای تاکتیکی ام را به آنها القا کنم.

* شما با پیشنهاد برگزاری سوپر جام احیاء نام مرحوم حجازی موافق هستید؟

- بله به عقیده من اتفاقا این دربی دو تیم قهرمان اصفهانی از جمله اتفاقات خوب در فوتبال ما می تواند باشد.ضمن اینکه پیش از شروع مسابقات لیگ برتر برگزاری چنین مسابقه ای می تواند باعث بالا بردن هیجان لیگ شود و اینکه مصاف دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن هم می تواند جذاب باشد.

*برای اولین بار دو جام حذفی و لیگ برتر به اصفهانی ها رسید، نظر شما در این مورد چیست؟

- من واقعا بخاطر این قهرمانی ها به مردم اصفهان تبریک می گویم. این اتفاقی نیست که با یکی دو سال کار کردن به دست آمده باشد بلکه پشت آن برنامه ریزی و تلاش چندین ساله وجود دارد. این قهرمانی ها برمی گردد به نگاه آینده نگر مدیران که حالا دارد جواب می دهد و همچنین داشتن سازمان و تشکیلات خوب و ایده داشتن برای آینده که پایه و اساس موفقیت است. اینگونه پروژه ها برای هر دو تیم زمان زیادی برده است و برای هر دو تیم از زمانهای قبل شروع شده است. ذوب آهن البته در مسیر خودش افت هم داشته ولی مطمئن باشید دوباره امسال مسیر رو به رشد ذوب شروع می شود و در آینده حرفهای زیادی برای گفتن در آسیا خواهد داشت. ما همین روندی را که در حال حاضر در تیم داریم یعنی تلفیقی از با تجربه ها و جوانها را حفظ می کنیم و با اضافه شدن دو سه بازیکن لیست خودمان را کامل می کنیم.

* حرف پایانی شما؟

-من واقعا از قهرمانی ذوب خوشحال هستم و جا دارد از خیلی ها که در این قهرمانی سهیم هستند، تشکر کنم. مخصوصا کارگران زحمتکش ذوب آهن اصفهان که من از همین جا دست تک تک آنها را می بوسم، همچنین هواداران خوبمان که زحمت کشیدند و برای حمایت و تشویق تیم از اصفهان به تهران آمدند و به ما دلگرمی دادند. همچنین تبریک می گم به همه ذوب آهنی های عزیز . از هواداران عزیز پرسپولیس هم بابت حضورشان در ورزشگاه متشکرم. از هیات مدیره ذوب آهن دکتر سعد محمدی هم که به ما لطف داشتند و آقای آذری هم که همیشه کنار ما بودند و بازیکنان با غیرتم که سال فراموش نشدنی را برای من رقم زدند هم متشکرم. برای این سال پر از انگیزه و موفقیت از همکارانم در کادر فنی، تدارکات، کادر پزشکی و ماساژور ها هم سپاسگزارم. یک تشکر ویژه هم از سازمان لیگ دارم که برای جشن قهرمانی ذوب در تهران سنگ تمام گذاشت و شادی ما را با اجرای برنامه های آتش بازی و جشن چند برابر کرد. باید از صمیم قلب از خانواده خودم و همسرم هم بابت حمایتها و دعاهایی که برای موفقیت من کردند، نهایت قدردانی را داشته باشم.

برچسب‌ها: گل محمدی سرمربی ذوب آهن ذوب آهن پرسپولیس سرمربیش قهرمانی آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

321 کاپتان تو بلک1394/03/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi