خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

بوفون: شانس کمی برای شکست بارسا داریم

بوفون: شانس کمی برای شکست بارسا داریم
یوونتوس و بارسلونا روز شنبه در برلین، دیدار فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد.بارسلونا شانس اول پیروزی محسوب می شود.
یوونتوس برای رسیدن به فینال، از سد رئال مادرید در مجموع دو بازی رفت و برگشت گذشت و بارسلونا نیز بایرن را حذف کرده است. هر دو تیم شانس فتح سه گانه را در فصل جاری دارند.

جان لوئیجی بوفون، کاپیتان ارزشمند یووه، در مصاحبه با وبسایت یوفا در مورد بازی فینال گفت:" وقتی در نیمه نهایی مقابل رئال قرار گرفتیم، شانس برتری ما 35 در صد بیشتر نبود. خیلی خوب می دانیم که برابر بارسا شانسمان از این هم کمتر خواهد بود. خیلی واضح است که بارسلونا در حال حاضر شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.
با این حال پیش از بازی با رئال هم گفته بودم که ما با همین ابزاری که داریم و با تکیه بر نقاط قوتمان، سعی خواهیم کرد تا کار را برای حریف مشکل کنیم و این کار را هم کردیم. حالا در فینال هستیم و همه سعیمان را خواهیم کرد تا برای بارسلونا نیز دردسرساز شویم.
به شخصه این فینال برای من اهمیت به سزایی دارد. سال هاست در یوونتوس حضور دارم و یک فینال لیگ قهرمانان را از دست داده ام. مدت ها طول کشید تا بار دیگر چنین فینالی را تجربه کنم و دوست ندارم این بار هم از دستش بدهم."

برچسب‌ها: بوفون یوونتوس بارسلونا رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

290 امححم غم 21394/03/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi