خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

گایتان راهی منچستریونایتد می‌شود

گایتان راهی منچستریونایتد می‌شود
به گزارش شفقنا ورزشی، در حالی که هنوز نقل و انتقالات تابستانی رسما شروع نشده است ولی شیاطین سرخ بعد از خرید ممفیس دیپای اکنون آماده هستند تا نیکولاس گایتان هافبک آرژانتینی بنفیکا را نیز به تیم خود اضافه کنند. این بازیکن ۲۷ ساله یکی از ارکان اصلی این تیم در موفقیت های سال های اخیر بنفیکا بوده است و امسال نیز بعد از قهرمانی در لیگ و جام حذفی پرتغال به همراه بنفیکا، عنوان بهترین بازیکن لیگ این کشور را از آن خود کرد.

سران یونایتد بر سر رقم ۲۱٫۴ میلیون پوند برای انتقال وی با بنفیکا به توافق رسیده اند و در تلاش هستند این بازیکن را هرچه سریعتر به تیم خود اضافه کنند. شایان ذکر است که مربی تیم ملی آرژانتین تاتا مارتینو، گایتان را از لیست نهایی تیم ملی آرژانتین برای رقابت های کوپا آمریکا خط زد و به جای او پاستوره و لاملا به تیم ملی فراخواند. نیکولاس اوتامندی دیگر هموطن گایتان نیز یکی از اهداف یونایتد برای نقل و انتقالات تابستانی است.

پیش از این لیورپول برای خرید گایتان از بنفیکا اقدام کرده بود ولی به نظر می رسد منچستریونایتد پیروز رقابت جذب وی شده است.

برچسب‌ها: گایتان بنفیکا منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

380 ولینگتون سیتی1394/03/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi