خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,249

بر اساس بودجه باشگاه در نقل و انتقالات تصمیم می‌گیریم

بر اساس بودجه باشگاه در نقل و انتقالات تصمیم می‌گیریم
برانکو ایوانکوویچ در تمرینات تیم ملی/ برای کی‌روش آرزوی موفقیت دارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بر اساس بودجه باشگاه برای فصل آینده درباره نقل و انتقالات و برنامه‌های تیم، تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ که عصر امروز در تمرین تیم ملی حضور یافته بود، با استقبال گرم مسوولان تیم ملی ایران مواجه شد.

برانکو به محض حضورش در تمرین، ابتدا با خوشامدگویی از سوی افشین پیروانی مدیر تیم ملی بزرگسالان و کاپیتان و سرمربی اسبق پرسپولیس مواجه شد. پیروانی ضمن خوشامدگویی به برانکو، 10 دقیقه‌ای در کنار زمین با سرمربی پرسپولیس گفتگو کرد. در همین شرایط فرصتی دست داد تا دقایقی با برانکو درباره علل حضورش در تمرین تیم ملی و وضعیت پرسپولیس در فصل آینده گفتگو کند.

برانکو درباره حضورش در تمرینات تیم ملی گفت: آمدم تمرین تیم ملی ایران را ببینم و دیداری با همکار خودم آقای کی‌روش و دستیارانشان داشته باشم و در این دیدار برای تیم ملی ایران در رقابت‌هایی که پیش رو است، آرزوی موفقیت کنم. بسیار خوشحال خواهم شد تیم ملی ایران در بازی‌های پیش رو بهترین عملکرد و نتایج را داشته باشد. اینجا در تمرین تیم ملی لذت می‌برم. جو خوب و آرامش بسیار خوبی حاکم است. ما با باشگاه‌ها همگی در خدمت تیم ملی هستیم و برنامه‌های خود را حدالمقدور طوری پیش می‌بریم که تیم ملی ایران موفق بوده و توانسته باشیم کمکی کرده باشیم.

برانکو تصریح کرد: من سرمربی بزرگترین باشگاه ایران هستم و طبیعی است که همکاری تنگاتنگی داشته باشیم. روشن است تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال و سایر باشگاه‌ها باید با تیم ملی تعامل داشته و در ارتباط باشند تا بتوانند در سایه این همکاری به همدیگر و فوتبال ایران کمک کنند.

برانکو درباره کارلوس کی‌روش گفت: ایشان سرمربی تیم ملی ماست. او سرمربی پرتغال بوده و در رئال مادرید هم کار کرده است و سال‌ها سرمربی منچستر بوده است. من برای او احترام بسیاری قائل هستم و او را مربی موفق و بزرگی می‌دانم.

ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا کارلوس کی‌روش عملکرد موفقی در تیم ملی ایران داشته است یا خیر، گفت: اگر کی‌روش موفق نبود قراردادش تمدید نمی‌شد. او تیم ملی ایران را به جام جهانی برد و این یعنی موفقیت. وقتی کرواسی به جام جهانی راه پیدا کرد، یعنی موفقیت بزرگی بدست آورد و چنین اتفاقی برای فوتبال ایران نیز یک موفقیت بسیار بزرگ بشمار می‌رود. من درباره سایر مسائل، موفقیت‌ها و خروجی‌های حضور کی‌روش در ایران صحبت نمی‌کنم و فقط کافیست به همین راهیابی فوتبال ایران به جام جهانی اشاره کنم.

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که فهرست بازیکنان ورودی و خروجی پرسپولیس را چه زمانی در اختیار باشگاه قرار خواهید داد، گفت: من این فهرست را به صورت عمومی و در رسانه‌ها اعلام نخواهم کرد. هرگاه بازیکنی با باشگاه قرارداد بست، همه مطلع خواهند شد. به طور طبیعی، لیست اسامی بازیکنانی که تیم را ترک می‌کنند نیز اعلام نخواهد شد.

وی درباره زمان ارائه فهرست به باشگاه گفت: ابتدا باید ببینم بودجه باشگاه در فصل جدید چقدر است و بر این اساس می‌توانیم تصمیم بگیریم. من ابتدا پس از کسب اطلاع از بودجه باشگاه، برای بازیکنان فصل جدید تصمیم‌گیری می‌کنم. سپس با آنها صحبت کرده و اگر تمایل به حضور در پرسپولیس داشته باشند، آنگاه بازیکن به باشگاه معرفی خواهد شد تا درباره مسائل مالی و سایر موارد مربوط به قرارداد بین او و باشگاه مذاکره و توافق صورت بگیرد.

برانکو در پاسخ به سوالی درباره میزان تغییرات در فصل جدید خاطرنشان کرد: هنوز معلوم نیست چه میزان تغییرات خواهیم داشت. ابتدا باید ببنیم باشگاه چه میزان بودجه در اختیار دارد و چه بازیکنانی می‌توانیم به خدمت بگیریم. طبعا این مسائل در میزان و سطح تغییرات تاثیرگذار است.

سرمربی سرخپوشان درباره زمان شروع تمرینات و اردوهای داخلی و برون مرزی تصریح کرد: در این باره صحبت‌هایی با آقای نژادفلاح مدیریت باشگاه داشته‌ایم. برنامه من این است که 29 خرداد تمرینات را آغاز کنیم اما حال باید یکبار دیگر با هم صحبت داشته باشیم تا پس از بررسی همه چیز درباره زمان شروع تمرینات و همچنین اردوهای داخلی و خارجی تصمیم‌گیری نمائیم.

ایوانکوویچ درباره اینکه حال و هوای تیم ملی نسبت به سرمربیگری او چقدر تغییر کرده است، اظهار کرد: یک دهه از آن دوران می‌گذرد. تیم ملی ایران به کلی عوض شده است. تنها شجاعی و تیموریان از آن دوران باقی مانده‌اند ولی به هر حال حضور امروز تداعی‌گر خاطرات بود. من اینجا هستم و از آرامشی که وجود دارد لذت می‌برم. امیدوارم تیم ملی ایران موفق باشد و برای این موفقیت هر کاری که از سوی ما به عنوان بزرگترین باشگاه ایران بر آید انجام خواهیم داد.

وی درباره اینکه در پایان تمرینات چه صحبتی با کی‌روش خواهد داشت، گفت: من پیش از این آقای کی‌روش را در هتل المپیک دیده بودم و با هم صحبت کرده بودیم.

برچسب‌ها: پرسپولیس تهران برانکو ایوانکویچ نقل و انتقالات پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

269 جیلیوس1394/03/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi