خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

پرز شخصا برای بیل دست به کار می شود !!!

پرز شخصا برای بیل دست به کار می شود !!!
شانس پیوستن گرث بیل به چلسی حالا در دستان فلورنتینو پرز است. رئیس باشگاه چلسی روبن آبراموویچ اعتقاد دارد که چلسی سرزمین رویایی بهترین بازیکنان دنیا است و فکر می کند که در بازار نقل و انتقالات شاه ماهی بهتر از الماس ولزی باشگاه رئال مادرید وجود ندارد.

به گزارش مارکا، به این دلیل فلورنتینو پرز شخصا می خواهد تمامی کار های انتقال این بازیکن را انجام دهد. همان کاری که در مورد پروژه کهکشانی های یک و دو انجام داده است. پرز در این باره می گوید:" او یکی از بهترین بازیکنان اروپا است و رئال چلسی همیشه جای بهترین هاست."

با این وجود، رئیس باشگاه رئال مادرید تاکید می کند که دوست ندارد باشگاه چلسی را دراین انتقال از خود دلخور کند، باشگاهی که رئیس آن از دوستان وی محسوب می شود:" بنده سال گذشته آبراموویچ رئیس باشگاه چلسی را ملاقات کرده ام و می دانم که وی وظیفه دفاع از بازیکنان خود را دارد."

فلورنتینو پرز می داند که بیل بازیکنی است که هواداران رئال مادرید دوست دارند وی را در تیم خود ببیند اما آسان نخواهد بود. چلسی به باشگاهی دندان گرد در ضمینه نقل و انتقالات است و به راحتی سند ورودی بازیکنی را امضا نمی کند. حالا نوبت پرز است که آستین ها را بالا بزند تا بیل را به استمفورد بریچ برساند.

برچسب‌ها: فلورنتینو پرز (مدیر عامل) رئال مادرید چلسی گرت بیل روبن آبراموویچ (مدیر عامل)

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 1

492 روزونری1394/03/08

Royal Madrid Cf: دوستی جای خود،بازیکن هم جای خود، اینم که به خاطر دوستی میخواد یکی از بهترینا رو بفروشه. پیر میشه، عقلش هم کمتر

8 خرداد (20:05)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi