خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,115

مصاحبه مفصل کاسیاس: مورینیو می گفت چاق شده ام!

مصاحبه مفصل کاسیاس: مورینیو می گفت چاق شده ام!
وبسایت رسمی برنامه نود - ایکر کاسیاس در مصاحبه با رادیو کادناسر در مورد آخرین شرایط خود صحبت هایی انجام داد.
به گزارش وبسایت نود، وی اظهار داشت :" مطمئنم که فصل بعد در رئال می مانم. نمی توانم تصور کنم که فصل بعد در این باشگاه نباشم. می خواهم که قراردادم را در این جا تمام کنم و پس از آن شاید به یک لیگ کوچک تر بروم. اگر اوضاع خوب پیش نرود شاید جدا شوم اما اکنون وضعیت خوب و منسجم است. فصل بعد طوری برایم آغاز می شود که گویی اولین فصلم است که در این جا هستم و این چالش من است."
اولین بار در برنابئو :" یک بازی دوستانه با خوزه توماس و انریکه پونسه بود. ۱۷ ساله بودم. در نیمه دوم بازی کردم و والوردن و فرسندوسو به من گل زدند. این یک پاداش بود.می دانستم که فرصت مهمی است. با خود گفتم که مردم می گویند که این دیگر کیست. همه تلاشم را کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. وقتی ۱۵ ساله بودم چند باری وارد چمنن برنابئو شده بودم و با تیم والدانو پس از قهرمانی در لالیگا جشن گرفتم. همیشه ورود به تونل برنابئو برایم یک افتخار بوده است و مرا احساساتی می کند. این یک مسئولیت بزرگ است. وقتی نامت را می شنوی یاد بسیاری از لحظاتی می افتی که تا آن لحظه برای رسیدن به آن تلاش کردی."
استرس :" روز به روز بیشتر می شود و این خوب است. ضربان قلبم به شدت بالا می رود. برای این ورزش به شدت احساساتی می شوم. اولین توپ هایی که به من می رسند خیلی مهم هستند. اگر واکنش خوبی داشته باشم اعتماد به نفسم بالا می رود."
خاطرات آغازین:" همیشه استرس ها و اتفاقاتی وجود داشتند. هررین (سرپرست ورزشگاه برنابئو) با من شوخی می کرد تا فشار از روی دوشم برداشته شود."
نظرت چیست که مصاحبه درون یکی از دروازه های برنابئو انجام می شود؟" عادت ندارم که تنها آن جا باشم. خالی بودن استادیوم به من حس آرامش می دهد. یکی از خاطرات بدم از دروازه ها مربوط به ضربات پنالتی مقابل بایرن بود که باختیم."
چالش :" من با چالش ها نسبت فامیلی دارم. شاید به این خاطر باشد که متولد ماه می هستم. سال گذشته و امسال با چالش مواجه بودم."
رفتن رائول:" نمی توانم خودم را با او قیاس کنم. من در شرایطی هستم که دوست ندارم آن را تجربه کنم چرا که به شدت مورد توجه هستم اما باید با آن کنار بیایم. مشکلی نیست. اگر اوضاع خوب پیش نرود می روم اما فشار خیلی زیاد است."
اخراج آنچلوتی:" در این باشگاه توقعات زیاد است و باشگاه و هیئت مدیره سعی می کنند که بهترین صتمیم را بگیرند اما از کارلو به خاطر کاری که برای من کرد متشکرم. البته سال گذشته از این که زیاد بازی نمی کردم عصبی بودم. کارلو شخصیت بی نظیری دارد. امیدوارم اوضاع برایش خوب پیش برود. برایش آرزوی موفقیت می کنم. این جا خانه اوست."
نظر بازیکنان :" همه نظر مثبتی به کارلو داشتند. کریستیانو نظر خودش را دارد و رابطه نزدیکی با مربی داشته است. پیغامش قابل درک است."
حس درونی رختکن :" راموس و رونالدو رئیس های رختکن نیستند اما دو بازیکن اساسی به شمار می روند."
تاثیر کاسیاس در رختکن :" تاثیر زیادی می گذارم و بیش از قبل به حرفهایم گوش می دهند هر چند که به اندازه په په ، راموس و رونالدو گرم نیستم."
وداع با آنچلوتی:" همدیگر را بغل کردیم."
نیمکت نشینی:" در زمان مورینیو مصدوم بودم و هم تیمی ام خوب کار می کرد. حرفهای مطبوعات و خبرنگاران برایم مهم نبودند. پس از آن آنچلوتی به دیگو اعتماد کرد که کنار آمدن با آن برایم مشکل بود اما سال قبل علیرغم اشتباهم در فینال چمپیونزلیگ سال خوبی بود. نمی خواهم فقط به جزئیات توجه کنم. لحظات خوی داشته ام."
سال ۲۰۰۲ :"با دل بوسکه در مورد خاطرات آن روز شوخی کردیم. خیلی جوان بودم. ۲۰ ساله بودم و پخته تر شدم. این یک چالش بود. در آن زمان فکر کردم که باید از قطار پیاده شوم و قرضی به تیمی دیگر بروم چرا که سزار دروازه بان بسیار خوبی بود. پس از آن نوبت جام جهانی کره و ژآپن شد و دوباره بازی کردم."
شانس:" ذهن توانمندی دارم. این طور نیست که با خود بگویم که از بدو تولدم مهره مار داشته ام."
آرامش:" آرام هستم. تا آخرین لحظه احساساتم را درون خودم می ریزم."
بهترین خاطره :" وقتی که مردم نامم را صدا می زنند. اولین بار پس از پیروزی ۳-۰ مقابل بارسا با گل عالی روبرتو کارلوس بود."
بنیتز:" زمانی که مربی تیم جوانان رئال بود من در رده نونهالان کار می کردم. پس از آن با هم آشنا شدیم."
استقبال بد از بنیتز :" هیچ چیز در این باره ندیده ام و تفسیرها را نخوانده ام."
مشکل ترین سال:" متفاوت بود و این را می دانم. فکر نمی کردم که این اتفاقات رخ بدهد به خصوص وقتی شرایط خوب بود. اما پس از آن نگاه کردم ، گوش دادم و ... هرگز نخواسته ام که برای رئال مادرید یک مشکل باشم. سعی می کنم که بهترین ها را برای کسانی بخواهم که در این جا هستند و خانه شان این جاست. حرفهایم پوپولیستی و عوامفریبانه نیستند."
آربلوا :"رابطه حرفه ای خوبی با هم داریم. به دنبال صلاح تیم هستیم."
دوری از تیم :" در دوره مصدومیت روی ریکاوری دستم تمرکز داشتم و این باعث شد که احساس تنهایی کنم و نتوانم در کنار تیم باشم."
تماس با ژاوی، خیانت؟" این یک بحث رسانه ای بود. دل بوسکه گفت که باید مشکلات در تیم ملی حل شوند. در آن زمان جنجال ها زیاد بود. دو نفری صحبت کردیم. با پویول هم صحبت کردم. در چنی نشرایطی به عنوان کاپیتان تیم ملی تصمیم گرفتم که تماس بگیرم. به آنها گفتم که نباید چنین تصویری از ما ساطع شود. پس از آن در اردو با هم قهوه خوردیم و همه چیز آرام شد. اما چرا خیانت؟ اگر مادریدیستایی را به خاطر این کارم ناراحت کردم ، عذرخواهی می کنم."
صحبت با مورینیو :" پیش از مصدومیتم صحبت کردیم. در آن زمان دو ، سه بازی نیمکت نشین بودم. به من گفت که می خواهد با این کار انگیزه من را در بازهیا بیشتر کند. می گفت که چاق شده ام و نا آماده هستم. ترجیح دادم که سکوت اختیار کنم تا یک سیرک به راه نیافتد. پشیمان نیستم و اگر به عقب برگردم همین کار را می کنم. رابطه ما

برچسب‌ها: رئال مادرید دوازه بان رئال کاسیاس ایکر کاسیاس. ریال ایکر کاسیاس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 2

531 بایر شاهین دژ1394/03/06

تعطیلیم: مورینیو لعنتی

6 خرداد (13:55)


عخشم گلزار: مورینیو . خورده

6 خرداد (13:12)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi