خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,221

آشنایی با بنیتز، مربی آینده رئال

آشنایی با بنیتز، مربی آینده رئال
به احتمال فروان در روزهای آتی رافا بنیتز اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید شناخته خواهد شد.

بنیتز 55 ساله کل زندگیش منتظر لحظه پیوستن به رئال بود و جزء کسانی بود که کارش را در رئال اغاز کرد اما در بیرون از این تیم سعی کرد خودش را ثابت کند. رافا بنیتز شاید در مورد سبک کاری یا مدل رفتاری یا ظاهرش مورد پسند خیلی ها نباشد اما او همیشه یک مربی برنده است. کارنامه اش از او حمایت می کند. از زمان آغاز کارش در والنسیا و زمانی که دو لالیگا را از رئال و بارسا برد دوازده جام کسب کرده است. وی لیورپول را هم پس از 23 سال قهرمان اروپا کرد.

بنیتز در اسپانیا برچسب یک مربی دفاعی ، نتیجه گرا و بیش از حد تئوریک را داشت. در ایتالیا و در ناپولی اما برچسب یک مربی ریسک پذیر و هجومی را از آ« خود کرد هاست. در انگلیس که مربیگری چلسی و لیورپول را در ان به عهده داشت برچسب یک مربی شرطنج باز ، تنوع پذیر و مدرن را از آن خود کرده بود. اما با همه این تعاریف او کارنامه قابل قبولی در کسب جامها در دوران فوتبالش داشته است.

از جوانی الگوی بنیتز را میلان ساچی تشکیل می داد و مدینه فاضله او آن تیم بود اما وتی بازی تیم گواردیولا را می دید هم از خود بی خود می شد . به همین خاطر نمی توان او را به یک برچسب منحصر کرد.

شاید خیلی ها بگویند که بنیتز مربی ایست که برایش دفاع بیش از حمله اهمیت دارد اما او سعی می کند با آمار از خود دفاع کند. فصل گذشته ناپولی در حالی کوپا را برد و سهمیه چمپیونزلیگ گرفت که 104 گل زده بود و تیمش در بهترین فصلش در لیورپول 109 گل زد. خودش می گوید :” تیمهایی که زیبا بازی می کنند و در کنارش پیروز می شوند را دوست دارم. برایم اولی از دومی مهمتر است چرا ک وقتی خوب بازی کنی نسبت به زمانی که بد بازی می کنی بردن آسان تر است. برچسب ها را دوست ندارم. فوتبال را نمی توان به یک سبک منحصر کرد. این یک بازی جهانی است اما وقتی خوب بازی کنی شانس بردنت بیشتر است. مهم است که بدانی چطور حریفت را آزار بدهی . همچنین باید بدانی که در اسپانیا ، ایتالیا و انگلیس بازی می کنی و هر کدام سبک متفاوتی دارند.”

شاید به همین خاطر باشد که برای تورنمنت های حذفی هیجان زده می شود و تیمش نتایج خوبی می گیرد. برای او چنین بازیهایی جذابیت خاصی دارند.

یکی از ویژگی های هر مربی این است که چه رابطه ای با بازیکنانش داشته باشد. فلسفه کاری بنیتز این است که رفتارش با هر بازیکن یکسان نیست و با هر کدام برخورد متاوتی دارد.مورینتس و آلبلدا از کسانی بودند که همیشه از سبک کارش تمجید کرده اند و می گویند :” او برای فوتبال زندگی می کند.”

به هر صورت او پس از بیست سال به مادرید بر می گردد. او زمانی در اکادمی رئال مربیگری می کرد و حالا راهی برنابئو می شود …

برچسب‌ها: بنیتز رافا بنیتز ناپولی چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

46 1

490 رئال سوسیداد م1394/03/02

رئال سوسیداد م: خداکنه جواب بده نخواستیم چیز دیگه ای رو

2 خرداد (22:09)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi