خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

دلیل ناراحتی عربستانی ها مشخص شد.با رایزنی پرسپولیسی ها ناظر

دلیل ناراحتی عربستانی ها مشخص شد.با رایزنی پرسپولیسی ها ناظر
در پی مکاتبه باشگاه پرسپولیس، نماینده تام‌الاختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تسهیل ورود سرخپوشان و نظارت روی صدور روادیدها در فرودگاه ریاض حضور خواهد یافت.

با توجه به اینکه از سوی فدراسیون فوتبال عربستان برای صدور روادید تعدادی از همراهان کاروان همکاری لازم صورت نگرفت، با اقدام محمد حسین نژادفلاح و با همکاری فدراسیون فوتیال ایران در این ارتباط با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه شد. در پاسخ به این مکاتبه از سوی AFC اعلام شد؛ ناظر ویژه این کنفدراسیون در زمان ورود پرواز سرخپوشان به ریاض در فرودگاه این شهر حاضر خواهد بود تا ضمن بررسی همکاری طرف عربستانی در امر صدور روادید و همچنین تسهیل گذر سرخپوشان از گیت‌های بازرسی نظارت و اقدام کند.

گفتنی است؛ باشگاه پرسپولیس در زمان سفر کاروان تیم فوتبال الهلال به تهران، همکاری لازم برای صدور روادیدهای درخواستی را انجام داد و در فرودگاه نیز با باز شدن شش گیت، امور مربوط به اعضای آن تیم در کمترین زمان ممکن انجام شد.

آنها درحالی که تیم شان بی هیچ مشکلی وارد تهران شده و خارج از استادیوم بدون کوچکترین مسئله و دردسری برای بازی آماده شده است صدور ویزای قبلی برای تیم پرسپولیس را رد کردند و گفتند قوانین کشورشان نمی گذارد غیر از ویزای فرودگاهی ، طور دیگری به تیم پرسپولیس روادید بدهند اما روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ایران هم در نامه ای به ای اف سی با صف کردن تمام کارشکنی هایی که همیشه در فرودگاه برای تیم های ایرانی شده است ، از ای اف سی برای ورود بی دردسر و بدون کارشکنی و تعدی و وقت کشی میزبانان درخواست کمک کرد.

ای اف سی هم برای اولین بار در نامه ای به فدراسیون فوتبال عربستان ، اعلام کرد:«برای این بازی ، ناظر ویژه ای اف سی در فرودگاه حاضر می شود تا پرسپولیسی ها بی هیچ مشکلی وارد ریاض شوند.» این تصمیم که برای اولین بار از سوی ای اف سی اتخاذ شده ، خشم عربستانی ها را به همراه دارد.

برچسب‌ها: خشم عربستانی ها پرسپولیس عربستان ناراحتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

72 17

1,019 پپ بایرن1394/03/02

جینو: الموت بر ال سعود عرب سوسمار خور

3 خرداد (14:57)


.عاشقان حسین.: خداکنه ببره

3 خرداد (10:46)


آبی اناری ها232: تا اونجاشونم بسوزه باختن می خوان عقده ی باختشونو اینجوری خالی کنن

3 خرداد (10:44)


از تو سایه برو: عربا چه شیطون شدن. موش بخورتشون. ما که دیگه شیریم.

3 خرداد (10:25)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi