خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,203

برنده مزایده برای پرسپولیسی‌ها پرواز اختصاصی می‌گیرد؟

برنده مزایده برای پرسپولیسی‌ها پرواز اختصاصی می‌گیرد؟
برانکو ایوانکوویچ از مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست کرده به هر شکلی که هست شرایط را برای پرواز اختصاصی این تیم به عربستان فراهم کنند.

کادر فنی پرسپولیس به شکلی برای بازی برگشت تیم خود با الهلال برنامه‌ریزی کرده‌اند که طی روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه سه جلسه تمرین تاکتیکی مفید داشته باشند و از این‌رو سفر پرسپولیسی‌ها به عربستان باید در کمترین زمان انجام شود تا خستگی برای بازیکنان این تیم نداشته باشد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس برای فراهم کردن پرواز چارتر با مشکل مالی مواجه است.

چه بسا اگر برنده مزایده چهارم خرید باشگاه پرسپولیس مشخص شده بود، فراهم کردن پرواز چارتر برای مسئولان این باشگاه هیچ مشکلی به همراه نداشت اما امکان دارد اعلام برنده مزایده تا روز یکشنبه به طول بیانجامد.

در هر صورت مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظرند هر چه زودتر برنده مزایده چهارم فروش این باشگاه از سوی سازمان خصوصی‌سازی اعلام شود تا برای گرفتن پرواز اختصاصی از آنها کمک مالی بگیرند.

برچسب‌ها: برنده مزایده پرسپولیس پرواز اختصاصی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

332 سلطان اشکان1394/03/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi