خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

غمخوار: خودروسازان برنده مزایده چهارم میشوند!

غمخوار: خودروسازان برنده مزایده چهارم میشوند!
پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس می‌گوید دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو برنده مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس خواهند بود.

اکبر غمخوار درباره برگزاری مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس و ورود خودروسازان به این مزایده، اظهار کرد: من قبلا هم گفته بودم که نسبت به شیوه واگذاری استقلال و پرسپولیس مخالف هستم. این دو تیم مردمی هستند و باید عمده سهام آنرا به هواداران و پیشکسوتان واگذار می‌کردند. سپس با خرد شدن سهام‌ها می‌توانستند یک هیات مدیره منسجم را تدارک ببینند.

وی افزود: الان هم که دیگر کاری نمی‌شود کرد. اینکه خودروسازان هم وارد مزایده شدند، چیز بدی نیست. در خیلی از کشورهای دنیا، شرکتهای خودروسازی پشت تیم‌های ورزشی هستند. وقتی این شرکتها چندهزار میلیارد بودجه دارند، دیگر ۳۰۰ میلیارد تومان که برایشان عددی نیست.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که «پیش بینی شما از برنده مزایده چهارم چیست؟» گفت: به نظر من خودروسازان برنده مزایده چهارم هستند و هم استقلال و هم پرسپولیس به این شرکتها می‌رسد.

شایان توجه است که تیم پیکان به دسته پایین تر سقوط کرده با ان حال ایران خودرویی ها خواهان خرید استقلال هستند و با توجه به بدهی ها و ضررهایی که این شرکت متحمل شد، باید دید که آیا اهلیت آنها تایید میشود یا خیر...

برچسب‌ها: پرسپولیس استقلال مزایده استقلال و پرسپولیس مزایده خصوصی سازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

305 استار راموس 41394/03/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi