خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,112

دسایی: رئال مادرید بهترین گزینه برای پوگباست

دسایی: رئال مادرید بهترین گزینه برای پوگباست
به گزارش ورزش11، پل پوگبا پس از جدایی‌اش از منچستریونایتد در یوونتوس پیشرفت قابل‌توجهی داشته و حالا تبدیل به بازیکن سطح بالایی در جهان فوتبال شده است. او این روزها به شدت مورد توجه دو غول فوتبال اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال مادرید و البته چندین باشگاه مطرح انگلیسی قرار گرفته است.

مارسی دسایی که خود سابقه بازی در تیم‌های بزرگی همچون میلان و چلسی را دارد، در مورد هافبک فرانسوی بانوی پیر گفت: فکر می‌کنم پوگبا در یوونتوس بماند، چون هنوز سه سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش مانده و با بیانکونری به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده و سری A را هم فتح کرده است. چه دلیلی دارد که او یووه را ترک کند؟ مگر اینکه باشگاه بزرگی پیشنهاد وسوسه‌انگیزی بدهد.

وی افزود: به نظرم منچسترسیتی به خاطر پیشنهاد مالی خوب و رئال مادرید به خاطر پرستیژ بالایش گزینه‌های اصلی پل خواهند بود. هرچند به نظرم رئال بهترین گزینه برای اوست، تیمی که فلسفه بازی‌اش بر بازی هجومی استوار است. اگر کهکشانی‌ها با سه هافبک (ایسکو، تونی کروس و لوکا مودریچ) بازی کنند در صورت اضافه شدن پوگبا به آنها به لحاظ فنی کمک زیادی به او خواهد شد و بهتر می‌تواند خودش را نشان دهد. او می‌تواند بازیکن هیجان‌انگیزتری شود.

هافبک پیشین تیم ملی فرانسه در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: تنها مشکل پوگبا در رئال مادرید این است که او علاقمند به شرکت در کارهای هجومی تیم است ولی در سمت چپ کریستیانو رونالدو بازی می‌کند. حتی اگر مربی سفیدپوشان مادریدی تغییر کند و گرث بیل را به سمت چپ بیاورد و از رونالدو در نوک خط حمله استفاده کند، پوگبا همچنان مشکل خواهد داشت. با این حال بهترین گزینه برای پوگبا در صورت جدایی از یووه، رئال مادرید است.

برچسب‌ها: دسایی رئال مادرید پوگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

32 2

211 رونالدو بابلسر1394/02/30

شکیرا جان: چی میشه که بیاد.

30 ارديبهشت (22:10)


رونالدو بابلسر: یهنی میشه پوگبا بیاد؟ اگه بیاد جای دیماریا یا ازیل میگیره باز رئال قوی میشه

30 ارديبهشت (21:18)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi