خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

فیورنتینا 3-0 پارما ؛ آشتی با هواداران

فیورنتینا 3-0 پارما ؛  آشتی با هواداران
سه گل و یک نمایش کم نقص و عالی از شاگردان وینچنزو مونتلا، تیم فیورنتینا را به سوی یک پیروزی ارزشمند در برابر تیم آخر جدول سوق داده و باعث شد تا بنفش پوشان به رتبه پنجم جدول باز گردند. شکست در برابر سویا و حذف از لیگ اروپا به منزله قهر و هواداران تیم با بازیکنان و کادر فنی بود ولی حالا این پیروزی به آشتی مجدد آنها منجر شد. تشویق های بی امان در جریان بازی و در پایان مسابقه از جمله نکات مثبت این دیدار بود.

وینچنزو مونتلا برای این دیدار روسی، وارگاس، باباکار، برناردسکی و ریچاردز را در اختیار نداشت ولی بار دیگر تومویچ را در میان نفرات خود می دید. ضمن اینکه باداگور جوان نیز برای این دیدار دعوت شده بود. بدین ترتیب نتو باز هم درون دروازه قرار گرفته و گومز یک بار دیگر نیمکت نشین بود. آکوییلانی، تومویچ، پاسکوال و ایلیچیچ نیز شانس بازی از ابتدا را کسب کرده بودند. در سمت مقابل نیز روبرتو دونادونی از گوبی بازیکن سابق فیورنتینا و ستارگانی مثل میرانته و نوچرینو در ترکیب استفاده کرده بود.

در این بازی تیم پارما شروعی تهاجمی داشت ولی حملات آنها کمتر از 2 دقیقه به طول انجامیده و سپس بنفش پوشان بازی را در اختیار گرفتند. تا زمانی که گونزالو رودریگز موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی و غفلت مدافعین حریف گلزنی کند. سپس حملات ویولا جدی تر هم شد و پس از چند موقعیت عالی که توسط بازیکنان از دست رفت، این بار نوبت به جیلا رسید تا روی یک ضربه کرنر زیبا از ماتی، برای بار دوم گلزنی کند. عکس العمل استثنایی نتو نیز باعث شد تا دو تیم با همان نتیجه به رختکن بروند.

نیمه دوم تغییری در ترکیب تیم ایجاد نشد و مونتلا تا 10 دقیقه پایانی هم تعویضی انجام نداد. در این نیمه نیز ویولا شروعی بسیار خوب داشت و محمد صلاح توانست پس از یک موقعیت خوبی که از دست داده بود، برای تیمش گلزنی کند. پس از این گل فیورنتینا به کنترل بازی مشغول شده و از ضد حملات برای ایجاد خطر استفاده می کرد ولی عکس العمل های عالی میرانته و البته مردود شدن گل جیلا به دلیل آفساید، اجازه ندادند تا اختلاف بیش از 3 گل شود. در دقایق پایانی، دیامانتی و بادلی به جای صلاح و پیزارو وارد میدان شدند.

اما دقایقی پس از آن نیز باداگور ستاره جوان تیم فیورنتینا شانس بازی کردن در لیگ را پیدا کرده و جانشین گونزالو رودریگز شد. بدین ترتیب با این پیروزی جمع امتیازات ویولا به عدد 58 رسید تا این تیم به رتبه پنجم جدول باز گردد. بازی بعدی فیورنتینا در خانه تیم میانه جدولی پالرمو می باشد که ویولا می تواند با پیروزی در آن، اروپایی شدن خود را تضمین کند. اما اصلی ترین نکته این بازی حمایت مجدد هواداران از بازیکنان و تشویق آنها به خصوص در دقایق پایانی بود که نوید روز های بهتر را برای باشگاه می دهد.

برچسب‌ها: فیورنتینا پارما سری آ لیگ ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

145 Persepolisi1394/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi