خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

خوروش: فرکی هنوز اعلام نکرده که در سپاهان می‌ماند

خوروش: فرکی هنوز اعلام نکرده که در سپاهان می‌ماند
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: حسین فرکی یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارد اما هنوز اعلام نکرده است که در سپاهان می‌ماند یا از این تیم می‌رود.

رسول خوروش، اظهار کرد: قهرمانی حق سپاهان بود که خوشبختانه به آن دست یافت. در برابر سایپا با شایستگی به پیروزی رسیدیم و موفق شدیم این بازی حساس را با برد پشت سر گذاریم. بدون شک حضور محرم نویدکیا در شش بازی پایانی بسیار تاثیرگذار بود و در کسب 18 امتیاز پایانی این بازیکن کمک زیادی به سپاهان کرد.

وی افزود: فعلا به بازیکنان استراحت داده شده است تا در آینده همه چیز مشخص شود. یک فصل سخت را پشت سر گذاشتیم و با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم دل مردم اصفهان را برای پنجمین بار شاد کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان این که حسین فرکی یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد، خاطرنشان‌ کرد: فرکی مربی بزرگی است که دو بار پشت سر هم دو تیم متفاوت را به قهرمانی لیگ برتر رسانده است. این مربی با سپاهان قرارداد دارد اما هنوز اعلام نکرده است که در سپاهان می‌ماند یا از این تیم می‌رود. بنابراین باید صبر کنیم و ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

برچسب‌ها: خوروش فرکی سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 0

239 سپاهان88891394/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi