خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

محرومیت سنگین سوشا و حنیف

محرومیت سنگین سوشا و حنیف
دور از ذهن است در نتیجه بازی راه‌آهن – پیکان تغییری ایجاد شود به این دلیل که فدراسیون فوتبال امروز مراسم قرعه‌کشی دیدار پلی‌‌آف را برگزار می‌کند.

طرفداری- البته در قانون به صراحت آمده كه اگر باشگاه در جعل مدارك ناآگاه باشد فقط بازيكن است كه محروم و جريمه نقدي مي‌شود و اثبات اينكه باشگاه راه‌آهن از اين تخلف آگاه بوده سخت است و شرط اعتماد به طرف مقابل است كه باشگاه راه‌آهن مي‌گويد در جريان اين تخلف نبوده است.

از همه مهمتر سازمان ليگ ‌برتر براي بازيكن خارجي راه‌آهن كارت بازي صادر كرده و راه‌آهن به اين استناد به او بازي داده است. به هر صورت در فوتبال حرفه‌اي هم به خاطر تخلف فردي تيم را جريمه نمي‌كنند.

اما سرنوشت درگيري حنيف عمران‌‌زاده و سوشا مكاني كه در پايان دربي اتفاق افتاد چه خواهد شد؟ در ماده 54 كه اشاره به درگيري و گلاويز شدن دارد، آمده‌: «هر يك از بازيكنان و مقامات رسمي تيم كه به منظور دعوا در درگيري شركت نموده و با طرف مقابل گلاويز شوند از دو تا شش مسابقه محروم يا 50 ميليون ريال جريمه نقدي خواهند شد...»

چنانچه كميته انضباطي بخواهد قاطعانه با اين دو بازيكن برخورد كند شش مسابقه آنها را محروم خواهد كرد. به هر صورت دو جلسه كمترين ميزان محروميت است و بيش از سه جلسه هم بايد توسط كميته استيناف تأييد شود. البته اگر تماشاگران به تبعيت از درگيري اين دو بازيكن تحريك شده باشند و دست به تخلف زده باشند مي‌شود بر ميزان محروميت اين دو بازيكن افزود. به واقع آیين‌نامه اين اجازه را به كميته مي‌دهد.

حكم متخلفان دربي بعد از الهلال صادر مي‌شود
هر چند اسماعيل حسن‌زاده رئيس كميته انضباطي اعلام كرده به محض رسيدن گزارش متخلفان دربي درباره آنها تصميم‌گيري مي‌كند اما شنيديم اين اتفاق بعد از بازي پرسپوليس و الهلال عربستان مي‌افتد. از آنجايي كه پرسپوليس تهران ديدار بسيار حساسي در مرحله يك‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا برابر تيم عربستاني در پيش دارد، كميته انضباطي قصد ندارد نماينده ايران را تضعيف كند، ملتفت شديد؟!

برچسب‌ها: سوشامکانی پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

183 پٍرسپولیس1394/02/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi