خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

ونگر:یونایتد بدنبال همه گزینه های خرید من است

ونگر:یونایتد بدنبال همه گزینه های خرید من است
آرسن ونگر در نشست خبری بازی با منچستریونایتد اعتراف کرد که از توانایی مالی بالای منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستانی هراس دارد.
به گزارش "مستر90"، منچستریونایتد تا همینجا اولین خرید خود را از آیندهوون با رقم 27 میلیونی یورو انجام داده و دپای را به خدمت گرفته است. آنها تابستان گذشته نیز برای جذب بازیکنانی نظیر دی ماریا، هررا، شاو، بلیند و مارکوس روخو، 200 میلیون یورو هزینه کرده بودند.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، در آستانه بازی روز یکشنبه تیمش مقابل یونایتد در الدترافورد به خبرنگاران گفت:" من انتظار دارم که منچستریونایتد در این تابستان هم حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات داشته باشد. تقریبا روی هر بازیکنی دست گذاشته ام، منچستریونایتد هم به دنبالش بوده است. آنها قدرت مالی بالایی هم دارند و این مساله مرا می ترساند."

ونگر در مورد لوئیس فان خال نیز گفت:" او در ابتدای فصل شروع خوبی نداشت اما به تدریچ توانست تیمش را به ثبات برساند. فان خال نشان داد که شایستگی هدایت تیمی در اندازه های منچستریونایتد را دارد. من انتظار دارم که او در این تابستان، بازیکنان قدرتمند و باارزشی خریداری کند."

سرمربی آرسنال در مورد بازی روز یکشنبه تیمش مقابل یونایتد نیز گفت:" اگر پیروز شویم، جایگاه سومیان قطعی خواهد شد. مهم است که هیچ استرسی در مورد این بازی نداشته باشیم. چندی پیش در FACUP آنها را در الدترافورد شکست داده ایم؛ پس باز هم می توانیم این کار را تکرار کنیم.
ما خاطرات خوب و نیز بسیار تلخی از این ورزشگاه داریم ولی تیم من در حال حاضر تیمی خوب و متحد است و ما قصد داریم این مساله را در مقابل یونایتد به اثبات برسانیم. اگر موفق به پیروزی بر این تیم شویم، متقاعد خواهیم شد که چه تیم قدرتمندی هستیم و به قوی تر شدنمان در فصل آینده نیز کمک خواهد کرد. فکر می کنم هنوز جای پیشرفت داریم."

برچسب‌ها: ونگر منچستر یونایتد آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

250 آکسنت1394/02/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi