خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

بارسلونا خواهان به خدمت گرفتن هافبک اینترشد

بارسلونا خواهان به خدمت گرفتن هافبک اینترشد
روز گذشته مدیران ورزشی دو باشگاه باسلونا و اینتر در شهر میلان، نشستی خصوصی داشتند و در مورد نقل و انتقالات به گفتگو نشستند.
[بارسلونا خواهان به خدمت گرفتن هافبک اینترشد]

به گزارش "مستر90"، بارسلونا تا ژانویه 2016 حق خرید بازیکن ندارد اما این دلیلی برای مدیران این باشگاه نشده که در فکر جذب بازیکن نباشند. آنها قصد دارند با بازیکنان مورد نظر خود و باشگاه هایشان توافق کرده و نام آنها را از ابتدای سال 2016 به لیست خود اضافه کنند.

به همین منظور روز گذشته آریدو برائیدا، مدیر ورزشی بارسلونا در میلان حضور داشت تا با پیه رو آئوسیلیو، مدیر ورزشی اینتر دیدار کند. طبق ادعای توتواسپورت، دو طرف بر سر انتقال پدرو از بارسلونا به اینتر و نیز کواچیچ از اینتر به بارسلونا با یکدیگر مذاکره کردند.

از سوی باشگاه بارسلونا، قیمت پدرو، 18 میلیون یورو عنوان شده اما اینتر حاضر به پرداخت این رقم نیست. از طرفی، اینتر برای فروش کواچیچ 21 ساله که تا 2019 با این باشگاه قرارداد دارد، خواهان 22 میلیون یورو شده است.

بارسلونا برای این انتقال، الکس سانگ بعلاوه مقداری پول را به اینتر پیشنهاد داده است. سانگ فصل جاری بصورت بصورت قرضی در وستهام حضور داشت و تا سال 2016 با بارسلونا قرارداد دارد. از طرفی، پیوستن قریب الوقوع یحیی توره با رقم 30 میلیون یورو به اینتر، باعث خواهد شد تا اینتر برای رعایت فیرپلی مالی، یکی از بازیکنان خود را به فروش برساند. بارسلونا امیدوار است بدین طریق، انتقال کواچیچ را تسهیل کند.

برچسب‌ها: متئو کواچیچ الکس سانگ پدرو بارسلونا اینتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

294 قرمز ایران زمین1394/02/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi