خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

سپاهان و محرم بی‌رقیب شدند

سپاهان و محرم بی‌رقیب شدند
سپاهان اصفهان نه تنها تا پیش از فرا رسیدن روز جمعه با چهار عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر به حساب می‌آمد که پس از بسته شدن پرونده لیگ چهاردهم و صرفنظر از هر نتیجه‌ای که در ایستگاه پایانی رقم می‌خورد همچنان این عنوان را به تنهایی در اختیار داشت. با قهرمانی سپاهان و رسیدن تعداد جام‌های طلایی‌پوشان اصفهانی به عدد پنج اکنون این تیم بیش از پیش از دسترس رقبا خارج خواهد شد. خیال هواداران سپاهان اکنون راحت است که عنوان پرافتخارترین تیم لیگ دست‌کم تا دو سال دیگر در انحصار کامل سپاهان باقی خواهد ماند.
با قهرمانی سپاهان، محرم نویدکیا هم برای پنجمین مرتبه جام قهرمانی را بالای سر برد. محرم که اکنون از حیث تعداد قهرمانی در لیگ برتر در بین تمام بازیکنان فوتبال ایران بی‌رقیب است از جمع بازیکنان فعلی سپاهان تنها کسی است که در هر چهار قهرمانی قبلی سپاهان هم در عضویت این تیم بوده است. جالب آنکه محرم در هر ۵ تجربه قهرمانی بازوبند کاپیتانی سپاهان را در اختیار داشته است.

برچسب‌ها: سپاهان محرم نویدکیا رکورد رقیب بی رقیب

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 1

237 هاشمیون1394/02/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi