خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,122

4 پیشنهاد بزرگ برای مدافع راست رئال مادرید

4 پیشنهاد بزرگ برای مدافع راست رئال مادرید
به گزارش "A.R.O"، کارواخال که محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید است، دومین فصل حضورش در تیم اول رئال را سپری می کند. او که سال 2012 با قیمت 5 میلیون یورو به لورکوزن واگذار شده بود فصل گذشته با رقم 6.5 میلیون یورو بار دیگر به رئال بازگشت و با نیمکت نشین کردن آربلوا، در 45 بازی رئال، 35بار بصورت ثابت به میدان رفت.

او در فصل جاری نیز در 41 بازی رئال حضور داشته که در 35 تای آنها بازیکن فیکس تیمش بوده است. نشریه AS امروز ادعا کرده است که کارواخال 23 ساله، 4 پیشنهاد خوب از تیم های بزرگ اروپای چون پاری سن ژرمن، منچستریونایتد، لیورپول و بایرن مونیخ دارد.

جذب دانیلوی برزیلی که دقیقا هم پست کارواخال است، شایعه ها در مورد جدایی این بازیکن را بیش از گذشته کرده اند. AS ادعا کرده است که کارواخال با وجود داشتن این 4 پیشنهاد، دوست دارد در رئال بماند و برای حفظ جایگاهش با دانیلو رقابت کند؛ مگر اینکه اتفاقاتی دیگر حکم به جدایی او بدهند. موردی شبیه به مورد ژابی آلونسو در تابستان گذشته که پس از آمدن تونی کروس ترجیح داد از رئال جدا شود.

برچسب‌ها: اسپانیا کارواخال رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

188 علیرضا امید1394/02/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi