خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,854

دربي٨٠/ادعاي تماشاگران پرسپوليس و استقلال و حضور ١٥ هزار نفر

دربي٨٠/ادعاي تماشاگران پرسپوليس و استقلال و حضور ١٥ هزار نفر
وبسایت رسمی برنامه نود - در حالی که دربی پایتخت ساعت ۱۷ آغاز می‌شود، تنها ۱۵ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس - استقلال در حالی از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) دربی پایتخت را برگزار می‌کنند که استقبال از این دیدار مانند گذشته نیست و در فاصله ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به آغاز بازی تنها حدود ۱۵ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* پیش از اینکه تیم کوتوله‌ها و تیم تپل‌ها به مصاف هم بروند، مسئولان ورزشگاه برای آنها جلسه توجیهی گذاشتند و به آنها اعلام کردند در طول بازی همدگیر را نزنند تا جو ورزشگاه بهم نخورد. هیکل تیم تپل‌‌ها چندین برابر کوتوله‌ها است. نکته قابل توجه اینکه دو تیم لباس قرمز و آبی نپوشیده‌اند اما تپل‌ها به سمت تماشاگران پرسپولیس و کوتوله‌ها به سمت استقلالی‌ها رفتند.

* برنامه‌های فرهنگی برای تماشاگران در حال اجرا است و باستانی کاران مشغول اجرای هنرنمایی شدند.

* تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور دارند درباره استقبال کم از این دیدار به اظهارنظر می‌پرداختند و مدعی بودند کاری کردند تا هواداران از فوتبال فراری شوند.

* دو خودرو به رنگ‌های آبی و قرمز در ورزشگاه دیده می‌شود و قرار است به میلاد فخرالدینی و مهدی طارمی که از سوی مردم در نظرسنجی سایت سازمان لیگ بهترین بایکنان استقلال و پرسپولیس انتخاب شدند، اهدا شود.

* دو دوربین از کشور استرالیا برای پوشش این دیدار در ورزشگاه دیده می‌شوند.

برچسب‌ها: داربی استقلال تهران پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

326 استقلال 4تا1394/02/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi