خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

نریمان جهان: امیدوارم نظر کی روش را جلب کنم

نریمان جهان: امیدوارم نظر کی روش را جلب کنم
وبسایت رسمی برنامه نود -سامان نریمان جهان، بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز که در مقابل استقلال توانست سه گل را به ثمر رسانده و مورد توجه قرار بگیرد، گفتگویی را با خبرنگار سایت برنامه نود انجام داده است که در ادامه می خوانید:

در مورد دیدار پایانی تراکتور سازی درلیگ برتر فصل چهاردهم که روز جمعه مقابل نفت تهران برگزار خواهد شد، چه نظری داری؟

بازی سختی داریم ولی امیدوارم با تمرکز بالا و حمایت هوادارانمان به پیروزی دست یابیم. کادر فنی نقاط ضعف و قدرت حریف را شناسایی می کند تا همانند بازی مقابل استقلال، عملکرد خوبی داشته و سربلند لیگ برتر امسال را به پایان برسانیم.

تراکتور سازی مقابل نفت تهران، سه بازیکن خود را در اخیتار نخواهد داشت، فکر می کنی نبود این بازیکنان در کار فنی تیم تاثیر گذار خواهد بود؟

تاثیر خواهد داشت ولی بازیکنان جایگزین نیز همانند آنها عملکرد خوبی خواهند داشت. قطعا با استراتژی آقای تونی سعی خواهیم کرد کمترین اشتباهات را در طول بازی داشته و به قهرمانی لیگ برتر دست یابیم.

در مورد حضور هواداران تراکتور سازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز چه نظری داری؟

ما مطمئن هستیم که ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با حضور هوادارانمان، پر خواهد شد و انشالله همانند گذشته، 90 دقیقه تیمشان را تشویق کنند زیرا با حمایت و تشویق های آنها، انرژی بیشتری خواهیم داشت که باعث می شود تا جام قهرمانی را در تبریز حفظ کنیم.

با توجه به عملکرد خوبی که از خود نشان داده ای، به دعوت شدن به اردوی تیم ملی امید داری؟

تمام تلاشم این است تا نظر آقای کی روش را جلب کرده و به تیم ملی دعوت شوم. آرزوی من این است که در تیم ملی حضور داشته باشم تا تمام تلاشم را برای سربلند کردن تیم ملی کشورم انجام بدهم ولی اگر هم دعوت نشدم، آرزوی موفقیت برای می کنم.

در مورد بازی گذشته تراکتور سازی مقابل استقلال که به پیروزی 4 بر 1 دست یافتید، چه صحبتی داری؟

بازی سختی بود ولی خدا را شکر که توانستیم به پیروزی برسیم. ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر، به سه امتیاز این دیدار، نیاز داشتیم. تراکتور سازی از لحاظ فنی، عملکرد بسیار خوبی داشت که به ثمر رساندن 4 گل حاصل تلاش اعضای تیم بود.

در این بازی با به ثمر رساندن 3 گل، هواداران تراکتور سازی را بسیار خوشحال کردی، در این مورد برایمان بگو.

ابتدا از همه بازیکان تراکتور سازی تشکر می کنم که در طول بازی پاس های خوبی به من دادند. به نظرم کمک و لطف خدا بود که توانستم 3 گل به ثمر برسانم. امیدوارم این روند را در بازی پایانی مقابل نفت تهران نیز این روند را ادامه بدهم.

نریمان جهان یک سال دیگر به تراکتور سازی قرارداد دارد ولی دوست داری قراردادت رادر فصل های پیش رو، تمدید کنی؟

تراکتور سازی را بسیار دوست دارم و سال بعد هم سرباز بوده و در خدمت تیم خواهم بود ولی اگر سال های بعد نیز بخواهند، در تراکتور سازی می مانم و با جان و دل بازی خواهم کرد.

تونی اولیویرا، سرمربی تراکتور سازی را در این مدت چطور دیده ای؟

آقای اولیویرا سال گذشته نیز ثابت کرده بود، مربی بزرگی است. سرمربی تراکتور سازی توانسته بود تیم را در سال گذشته به قهرمانی در مسابقات جام حذفی برساند و امسال نیز انشالله در لیگ برتر به قهرمانی خواهیم رسید. من حتی زمانی که بازی های کمتری انجام می دادم نیز می گفتم که این مربی سطح فنی بسیار بالایی دارد. آقای اولیویرا برای بازیکنان همانند پدر هست و همیشه از بازیکان حمایت می کنند.

فکر می کنی در مقابل نفت تهران، دوباره گلزنی کنی؟

از الان نمی شود گفت چه بازیکنی گلزنی خواهد کرد ولی باید بگویم که موفقیت تیم مهتر از گلزنی من یا سایر بازیکنان است. زمانی که پیروزی به دست می آید، نام گلزن مهم نیست و اگر مقابل نفت تهران به میدان بروم، سعی خواهم کرد بهترین عملکرد و تلاشم را داشته باشم.

گفتگو از امیر حسین جعفری/ خبرنگار سایت برنامه نود

برچسب‌ها: سامان نریمان جهان تراکتور سازی تبریز لیگ برتر ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

212 تیراخ11394/02/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi