خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,146

آخرین دوئل کاسیاس و بوفون

آخرین دوئل کاسیاس و بوفون
به گزارش ورزش 11، شاید خیلی ها از دیدن چهره این دو خسته شده باشند، ایکر کاسیاس و جان لوئیجی بوفون سالها برای تیمهایشان می جنگنند و البته با هم یک رقابت شخصی هم دارند. تا همین چند سال پیش این دو رقبای اصلی هم برای عنوان بهترین دروازه بان جهان بودند. البته این دو رقابتشان کاملا سالم بوده است و همیشه همدیگر را تحسین کرده اند و دوستی نزدیکی با همدیگر دارند.

این دو روی هم تقریبا 1500 بازی برای تیمهایشان داشته اند. بوفون 756 بار برای یووه بازی کرده و کاسیاس 714 بار برای رئال مادرید. دیروز بوفون از دوست قدیمی خود در مقابل انتقادات حمایت کرد و گفت که لیاقت او نیست که پس از این همه سال حضور در رئال هو شود.

بوفون و ایکر در بازیهای رئال و یووه هفت بار مقابل هم قرار گرفته اند که هر کدام سه برد کسب کرده اند و یک بازی هم مساوی شده است. بوفون دو بار توانسته است که ایکر را از لیگ قهرمانان در فصل های 2002/03 و 2003/04 حذف کند. در مورد تیم ملی هم ایکر یک برد داشته و سه بازی هم مساوی شده است. خاطره انگیز ترین تقابل این دو شاید یورو 2008 باشد که کار به ضربات پنالتی کشید و ایکر صعود کرد. در فینال یورو 2012 هم اسپانیا مقابل ایتالیا با نتیجه 4-0 پیروز شد.

هم ایکر و هم بوفون سابقه قهرمانی در یورو و جام جهانی را دارند، اما در حالی که کاسیاس سه بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است، بوفون هرگز در لیگ قهرمانان به جام نرسیده است. بوفون می داند که امسال شاید آخرین باری باشد که فرصت قهرمانی را دارد و نمی خواهد آن را از دست بدهد. او در سال 2003 به فینال هم رسید اما در ضربات پنالتی مغلوب میلان آنچلوتی شد. بوفون سه بار به برنابئو آمده که در همه این دفعات باخته و گل خورده است. در سال 2008 که یووه در برنابئو پیروز شد، بوفون مصدوم بود و مانینگر در ترکیب قرار داشت. او سابقه شکست های 3-1 ، 1-0 و 2-1 را در برنابئو دارد.

برچسب‌ها: آخرین دوئل کاسیاس بوفون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

38 1

527 رونالدو بابلسر1394/02/23

رونالدو بابلسر: انشاالله که می بریم

23 ارديبهشت (20:22)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi