خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

کیانی:به تونی حسادت می کنند

کیانی:به تونی حسادت می کنند
کیانی خبر درگیری‌اش با تونی را در گفت و گو با "مستر90" تکذیب کرد و در همین رابطه و برد برابر استقلال مصاحبه ای انجام داد:

زدن 4 گل به استقلال هنر می خواهد

راستش فکر نمی کردم 4 گل به استقلال بزنیم اما بازیکنان یکدل شده بودند این بازی را ببرند. واقعا در این بازی جای اشتباه نداشتیم و خیلی خوب از فرصت هایمان استفاده کردیم. این گل ها را به هواداران تقدیم می کنیم . ما در این بازی خیلی خوب بودیم و به نظر من بازی سختی بود. بردن استقلال در ورزشگاه ازادی با 4گل واقعا هنر می خواهد که تراکتور این هنر را داشت. ما می خواهیم با برد برابر نفت تهران قهرمانی را جشن بگیریم.

من و تونی دعوا نکردیم

من به خاطر مشکلاتی که وجود داشت نتوانستم به دوبی بروم و چند روز تمرین نکردم. به همین خاطر سرمربی تشخیص داد در این بازی روی نیمکت باشم و من اصلا اعتراضی نکردم. هیچ دعوایی درکار نبوده و این وصله ها به من و تونی نمی چسبد. ما ارتباط خیلی خوبی با هم داریم و او در این سال ها به من کمک کرده تا بتوانم برای تیم خوب کار کنم. من به نظر سرمربی احترام می گذارم و برایم برد تراکتور خیلی مهم بود. با زدن هر گل خوشحالی کردم و اصلا ناراحت نبودم و برای برد تیم دعا کردم.

آندو خودش بازوبند را نبست

قبل از شروع بازی ایرانپوریان با آندو صحبت کرد و از او خواست بازوبند را ببندد اما آندو قبول کرد.او گفت؛ اگر بازوبند را ببندم تمرکزم را از دست می دهم و به همین خاطر بازوبند را نیست. قبل از بازی هم گفته بودم بازوبند مهم نیست و برد از هر چیزی بهتر بود.

به تونی حسادت می کنند

بعضی ها می خواهند تیم ما را به حاشیه ببرند و باید بگویم از زمانی که تونی به تراکتور آمده در لیگ فقط یک باخت جلوی سپاهان داشته است.چرا می خواهند تمام تقصیرات را گردن تونی بیاندازند چون مشلات دیگری هم در تیم وجود دارد. بعضی ها به تونی حسادت می کنند و می خواهند تیم و او را به حاشیه ببرند. به امید خدا قهرمان می شویم و تمام این حاشیه ها تمام می شود.

برچسب‌ها: تراکتورسازی کیانی تونی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

62 5

335 سرخ آذربایجان1394/02/21

22 ارديبهشت (18:03)


منتخب: جمعه یادگار امام رو جهنم میکنیم یاشاسن تراختور

22 ارديبهشت (10:20)


پارلاق اهر: یادگار نه !جهنم سهند.

22 ارديبهشت (08:18)


آذربایجان تورک: ایشالله جمعه یادگار هستیم . جمعه یادگار منفجر خواهد شد .

22 ارديبهشت (00:02)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi