خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

کی‌روش: با انتخابم همه را سورپرایز خواهم کرد

کی‌روش: با انتخابم همه را سورپرایز خواهم کرد
سرمربی تیم ملی در ابتدا گفت: تشکر می‌کنم از تمام کسانی که اینجا حضور یافتند و عذرخواهی وقت زیادی از آنها گرفته شد. باز هم عذرخواهی می‌کنم که سوتفاهمی که شده و فکر می‌کردیم بعد از صحبت‌هایی که با آقای کفاشیان داشتیم نیازی به این جلسات نباشد و باید کارهای تیم ملی را دنبال می‌کردیم.

وی ادامه داد: به دنبال راهکارهایی بودیم برای تیم ملی فوتبال و دو مینی کمپ در خردادماه خواهیم داشت. در این مینی کمپ از بازیکنانی که جام باشگاه‌های آسیا و بازیکنانی که در فینال جام حذفی حضور ندارند استفاده خواهیم کرد. در دو مینی کمپی که در تهران برگزار خواهیم کرد به بازیکنان جوان این فرصت را خواهیم داد که برای حضور در تیم ملی بجنگند و اینجا خواهید دید که نگاهی مثبتی به لیگ داریم و این فرصت را به بازیکنان داده‌ایم. مطمئنم زمانی که اسامی بازیکنان را اعلام کنیم سورپرایز ویژه و بزرگ برای فوتبال ایران خواهد بود.

کارلوس کی‌روش در مورد اردوی تیم ملی اینطور توضیح داد: تقریبا مطمئن هستیم که اردوی نهایی ما در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. ما سخت کار کردیم و 11 ژوئن در تاشکند ازبکستان دیداری تدارکاتی با این تیم برگزار خواهیم کرد و پس از آن به ترکمنستان خواهیم رفت و اولین دیدار رسمی خود را در مسیر جام جهانی برابر این تیم برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: قصد داریم بعد از دیدار تدارکاتی که برابر عمان داریم دیداری هم برابر ژاپن داشته باشیم که هنوز قطعی نشده است. این جزییات قسمت دوم جلسه امروز ما بود.

کی‌روش که قصد نداشت به طور کامل درباره جلسه خصوصی‌اش با کفاشیان و پیروانی صحبت کند در مواجه با سوال خبرنگاران گفت: من هیچ صحبتی در مورد این مطلب ندارم و وظیفه رییس فدراسیون است که در این باره صحبت کند.

سرمربی تیم ملی در مورد حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم ملی گفت: همانطور که آقای کفاشیان اعلام کردند این پیشنهاد داده شده اما ایشان جای کسی نمی‌آید و در مورد ماندگاری آقای مارکار آقاجانیان باید بگویم ایشان همچنان ما را همراهی خواهند کرد و جواد نکونام به عنوان دستیاری ایرانی در کنار ما حضور داشته باشد.

وی بار دیگر با اشاره به انتخاب بازیکنان در اردوی تیم ملی گفت: ما بازیکنان را از نزدیک مورد بررسی قرار دادیم و عملکردشان را زیر نظر گرفتیم. باید در نظر داشته باشید که من کادر فوق‌العاده ای دارم و اعتماد کاملم را به آنها اعلام می کنم. بازی ها را نیز به صورت دی وی دی در اختیار دارم و آنها را مورد بررسی قرار می‌دهم. بعد از سه سال و نیم که بازیکنان را زیر نظر دارم اطمینان کامل دارم که هفته آینده تصمیم خوبی برای انتخاب خواهم گرفت.

کی‌روش ادامه داد: دو روز دیگر باید 50 نفر از بازیکنان از لیست اولیه را به AFC معرفی کنیم که ما این کار را خواهیم کرد. اما لیست نهایی در آینده اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی در ادامه در مورد صحبت‌های محمود گودرزی گفت: من در طول هفته بازی‌های رئال، بارسا و بایرن و یوونتوس را دیده ام و فرصت نداشتم درباره این حرف‌ها فکر کنم.
کی‌روش در پایان در مورد همفکری با مربیان ایرانی نیز گفت: من در مدتی که در ایران بودم همیشه درهای تمرین تیم ملی به روی مربیان باز بوده و اگر کسی نیامده مطمئنا فکر کرده نمی‌تواند کمکی به او کند.

برچسب‌ها: کارلوس کیروش تیم ملی ایران سورپرایز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

224 5

1,480 مهر مادر1394/02/20

فاش سرخ: چیجوری میخنده وای وای وای خخ خخ خخ خخ خخ خخ خخ خخ

21 ارديبهشت (18:25)


21 ارديبهشت (17:18)


فولاد لرستان: انشالله تیم ما بهتر هم بشه

21 ارديبهشت (12:40)


تاشالی ها: از حرف های کیروش خوشم میاد. بله. امید وارم انتخابت درست حسابی باشی و همه مارو از خوشحالی ذوق مرگ کنی :(

20 ارديبهشت (20:22)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi