خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,582

تونی : با داشته هایمان برای قهرمانی می جنگیم

تونی : با داشته هایمان برای قهرمانی می جنگیم
تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازای با حضور در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی و استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد وی در خصوص شرایط تیم گفت : زمانی که به تراکتورسازی آمدم پنجم جدول بود و شش امتیاز با صدر فاصله داشت. اکنون صدرنشین هستیم و دو بازی حساس در پیش داریم. با تیم‌هایی بازی می‌کنیم که از هر نظر امکانات بیشتری نسبت به ما دارند. به هرحال ما 180 دقیقه تا پایان لیگ فرصت داریم و با داشته هایمان برای قهرمانی می جنگیم .
تونی‌اولیویرا در ادامه درباره شرایط رقبای این تیم برای رسیدن به قهرمانی گفت: ما کار خودمان را در زمین انجام می‌دهیم و برای سه امتیاز به زمین می‌رویم. رقبای‌مان شرایط خوبی دارند و سپاهان بازی آسان‌تری در پیش دارد و نفت تیم خوبی است. اما ما باید تلاش خودمان را کنیم.
وی در خصوص برنامه خود در این بازی گفت: ما همان برنامه‌ای که در بازی‌های گذشته داشتیم در این دیدار هم به میدان خواهیم رفت و هدفی جز کسب سه امتیاز نداریم .

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز قهرمانی لیگ برتر تونی اولیویرا ماموریت درج اخبار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

20 0

224 تراختورسازی241394/02/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi