خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,335

فيورنتينا 1­3 چزنا ؛ بازگشت ویولا به مسير پيروزی

فيورنتينا 1­3 چزنا ؛ بازگشت ویولا به مسير پيروزی
تيم فيورنتينا در هفته سی و چهارم از رقابت های سری آ موفق شد با ارائه یک بازی بسيار خوب و تهاجمی٬ ميهمان خود چزنا را با نتيجه 1­-3 شکست داده و بار دیگر به مسير پيروزی و رتبه پنجم جدول باز گردد.
وینچنزو مونتلا برای این دیدار به غير از روسی٬ باباکار٬ لوپاتلی و لتزرینی مصدوم٬ گونزالو رودریگز را نيز به دليل محروميت در اختيار نداشت و بار دیگر از سيستم 4­3­3 استفاده کرده بود. نکته جالب ترکيب تيم حضور وارگاس پس از مدت ها در پست دفاع چپ بود که با نمایش عالی وی نيز همراه شد. گومز٬ خواکين٬ پيزارو٬ ماتی و پاسکوال نيز بيرون نشسته بودند تا جيلا٬ ایليچيچ٬ بادلی٬ کورتيچ و تومویچ شانس بازی کردن داشته باشند. در سمت مقابل نيز مومو دی کارلو ماریلونگو٬ پولزتی و مگنوسون راهی فلورانس شده بود٬ ستاره های خود مانند کاربونرو و دفرل را در ترکيب داشت.
دو گل از یوزیپ ایليچيچ ستاره امروز ویولا و گلزنی مجدد آلبرتو جيلاردینو باعث شد تا شاگردان مونتلا پس از 4 بازی بار دیگر رنگ پيروزی در سری آ را ببينند. فيورنتينا که خطر از دست دادن جواز صعود به رقابت های اروپایی سال آینده را احساس می کرد٬ از همان ابتدا حملات را آغاز کرده و نتو در مجموع در این بازی یک تماشاچی بود. تا پيش از اینکه ویولا در این بازی به گل برسد موقعيت های خوبی از دست رفت ولی در نهایت ایليچيچ موفق شد به فاصله 3 دقيقه 2 بار برای تيمش گلزنی کند که یکی از آنها نيز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسيد.
در نيمه دوم نيز ویولا خيلی زود به گل رسيد و با وجود اینکه این گل به سرعت پاسخ داده شد ولی در نهایت نتيجه تا پایان ثابت ماند تا در روز امتياز از دست دادن سایر رقبا٬ فيورنتينا بار دیگر به رتبه پنجم جدول بازگردد. نمایش عالی مثلث تهاجمی تيم در این بازی که از ترکيب ایليچيچ­جيلاردینو­صلاح تشکيل شده بود٬ در کسب این پيروزی ارزشمند تاثير زیادی داشت. بازی بعدی تيم در ليگ اروپا و در خانه تيم قدرتمند سویا خواهد بود. دیداری که می تواند سرنوشت ویولا در ادامه رقابت های اروپایی را مشخص کند. فيورنتينا سپس هفته آینده در خانه تيم امپولی به ميدان خواهد رفت.

برچسب‌ها: فیورنتینا سری آ چزنا تیم فیورنتینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

34 0

247 Persepolisi1394/02/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi