خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار شالکه
اتحاد شالکه
43
248

هونتلار: به خود باور داشتیم

هونتلار: به خود باور داشتیم
در چارچوب هفته سی و یکم بوندس لیگا، شالکه موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 3-2 از سد اشتوتگارت بگذرد. به گزارش وبسایت رسمی بوندس لیگا، کلاس یان هونتلار پس از بازی گفت: " به وضوح این که دوباره گلزنی کردم بسیار خوب است اما پیروزی مهم تر بود. می دانستم که دوباره گل می زنم اما شما هیچگاه نمی دانید این اتفاق کی رخ می دهد. ما شخصیت تیمی و اعتماد به نفس زیادی داشتیم. جو استادیوم بسیار خاص بود و به تلاش ادامه دادیم. بعد از 2-2 شدن بازی به فکر تغییر نتیجه بودیم. به خود باور داشتیم و اوضاع را رقم زدیم."

بندیکت هوودس: "با اینکه مدتها بود نبرده بودیم، روحیه بسیار خوبی از خود نشان دادیم. سه امتیاز بازی بسیار مهم بود. همه راحت شدند، هم بازیکنان هم هواداران. بازی تا لحظه آخر رقابتی و سنگین بود."

یولیان دراکسلر: " بازی برای ما اصلا ساده نبود زیرا که اشتوتگارت بازی را در اولین فرصت خود 1-1 کرد. من فقط امیدوار بودم که بتوانیم پیش بیفتیم."

برچسب‌ها: شالکه هونتلار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

183 طآووس طلآیی1394/02/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi