خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

صادقی: سرنوشت قهرمانی دست ماست

صادقی: سرنوشت قهرمانی دست ماست
هافبک تیم پدیده معتقد است به دلیل اتفاقات پیش آمده در این تیم، همه بازیکنان هم قسم شده بودند تا تیم را در لیگ‌برتر نگه دارند.
[صادقی: سرنوشت قهرمانی دست ماست]

به گزارش "مستر90"، اکبر صادقی درباره بازی این تیم مقابل استقلال گفت: ما برای گرفتن امتیاز به تهران آمده بودیم و فکر می‌ کنیم اگر کمی بیشتر تلاش می‌ کردیم و شانس می‌ آوردیم می‌ توانستیم با سه امتیاز این بازی به مشهد برگردیم چون فکر می‌ کنم استقلال هم آن استقلال همیشگی نبود.

وی در رابطه با نتایج تیم پدیده بعد از مشکلات به وجود آمده گفت: اول بگویم که باید از زحمات آقای وطنخواه تشکر کنم، ایشان از جیب خودش خرج می‌ کرد تا از مشکلات تیم کم شود، یا حتی آقای مرزبان، ایشان واقعا شرایط را مدیریت می‌ کرد، با همه جنگید، با همه بحث کرد و متحمل زحمات زیادی شد تا شرایط را برای بازیکنان بهتر کند، خب، با دیدن این مسائل بود که همه بچه ها با هم، هم قسم شدیم تا از جان مایه بگذاریم و بتوانیم تیم را در لیگ نگه داریم و الان به شما می‌ گویم که این کار بچه های تیم فقط به خاطر مردم مشهد و آقایان وطنخواه و مرزبان بود.

وی ادامه داد: از ابتدای فصل باشگاه برای 35 امتیاز برنامه ریزی کرده بود و خداراشکر فکر می‌ کنم بهتر از آن برنامه ریزی هم عمل کردیم، ما اگر 3 امتیاز دیگر بگیریم به رتبه هشتم جدول می‌ رویم و این برای تیمی که اولین سال حضور در لیگ‌برتر را تجربه می‌ کند خیلی خوب است، ضمن اینکه در جام‌حذفی نیز در نیمه نهایی حذف شدیم. در سه بازی آینده مان هم می‌ توانیم در صدر جدول کاملا تاثیربگذاریم و شاید بشود گفت که سرنوشت قهرمانی دست ماست.

صادقی در رابطه با فصل بعد گفت: در حال حاضر که همه تمرکزم روی سه بازی باقیمانده تیم است، برای فصل بعد پیشنهاداتی دارم اما در حال حاضر وقت رسیدگی به آنها نیست. انشالله در پایان فصل در این رابطه فکر می‌ کنم و با مشورت به نتیجه می‌ رسم.

برچسب‌ها: پدیده اکبر صادقی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

196 مشهدسیتی20141394/02/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi