خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

شایعه روز: توافق 80 میلیون یوروئی پاریسن ژرمن و یوونتوس

شایعه روز: توافق 80 میلیون یوروئی پاریسن ژرمن و یوونتوس
ینده جواهر فرانسوی باشگاه یوونتوس هنوز هم در هاله ای ابهام قرار دارد.
طرفداری - به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل ناصر الخلیفه ریاست متمول باشگاه پاریسن ژرمن هفته گذشته با پل پوگبا جواهر 22 ساله تیم فوتبال یوونتوس و مدیر برنامه وی در شهر مونت کارلو دیدار کرده و علی رغم این که پوگبا اعلام کرده که می خواهد با به پایان رسیدن فصل تمامی پیشهادات خود را پیش از تصمیم گیری ارزیابی کند،  توانسته که موافقت ضمنی وی را برای پیوستن بدین تیم فرانسوی جلب نماید.

بر اساس این گزارش خبری خلیفه در صحبت هایی با رسانه های فرانسوی پیرامون ملاقات خود با پوگبا گفته است:"چرا به دیدار او رفتم؟ زیرا که یک استعداد فوق العاده است. بازیکنی فرانسوی و حتی پاریسی است. او به من گفت که تمامی باشگاه های بزرگ خواهان او هستند."

این وب سایت خبری در ادامه به واکنش په په ماروتا مدیر اجرایی بیانکونری ها در جریان دیدار شب گذشته برابر فیورنتینا پرداخته و از قول ماروتا نوشته است:" آن یک ملاقات معمولی بود و آن ها پیرامون مسائل فوتبالی صحبت کرده اند. ما هیچ علاقه ای به فروش پوگبا نداریم."

گفتنی است علی رغم تکذیب ماروتا رسانه های فرانسوی معتقدند مینو رایولا مدیر برنامه سرشناس پوگبا که موکل بسیاری از بازیکنان پاریسن ژرمن علی الخصوص زلاتان ابراهیممویچ نیز هست، می داند که باشگاه یووه در صورت دریافت پیشنهادی مناسب حاضر به فروش ستاره جوان خود شده و در تلاش است تا زمینه این انتقال پر سر و صدا را با پیشنهادی در حدود 80 میلیون یورو از جانب سران پاریسن ژرمن مهیا سازد.

شایان ذکر است در صورت بروز این اتفاق پاریسی ها برای رعایت مسائل فیرپلی مالی به احتمال فراوان جمعی از بازیکنان خود نظیر ادینسون کاوانی، ازکوئیل لاوتزی و یوهان کابای را به فروش خواهند رساند.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن یوونتوس پوگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

27 0

196 Azərbaycan1394/02/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi