خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

هوگو لوریس جدی ترین گزینه جانشینی دخه آ

هوگو لوریس جدی ترین گزینه جانشینی دخه آ
با توجه به شایعات فراوان طی روزهای اخیر مبنی بر احتمال پیوستن داوید ده خیا دروازه بان منچستر یونایتد به رئال مادرید، اکنون از هوگو لوریس به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی وی در اولدترافورد نام برده می شود.

طی روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر جدایی داوید ده خیا دروازه بان اسپانیایی منچستر یونایتد شنیده می شود و اکنون گمانه زنی ها در مورد جانشین احتمالی وی شروع شده است.

به گزارش Mirror، منچستر یونایتد قصد دارد از فروش احتمالی داوید ده خیا با مبلغ 30 میلیون پوند، حداکثر استفاده را برده و هوگو لوریس دروازه بان تیم ملی فرانسه و باشگاه تاتنهام را به خدمت گیرد.

لوریس طی صحبت هایی در روزهای اخیر، چراغ سبز را برای ترک تاتنهام و پیوستن به باشگاهی که در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشد نشان داده است، اما منچستر یونایتد برای جذب این دروازه بان 28 ساله رقیبی سخت به نام پاریسن ژرمن پیش رو دارد.

با این حال منچستر یونایتد با ارائه پیشنهاد دستمزد 150 هزار پوند در هفته به داوید ده خیا، همچنان امیدوار است که این دروازه بان 24 ساله را که طی دو فصل اخیر بهترین دروازه بان لیگ برتر بوده را حفظ نماید.

لازم به ذکر است در نظرسنجی میرور، تا کنون 73 درصد از مخاطبان با جذب هوگو لوریس به جای داوید دخیا اعلام موافقت کرده اند.

برچسب‌ها: لوریس الدترافورد دخه آ دخیا نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 1

314 شیکاگو بلک هاکس1394/02/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi