خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

کامدار: محکوم به برد هستیم

کامدار: محکوم به برد هستیم
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: برای مسئولان مربوطه متاسفم که هواداران را به محل تمرین راه نمی‌دهند تا تمرینات تیم محبوبشان را از نزدیک شاهد باشند.

"احمد امیر کامدار" بازیکن بومی تیم تراکتورسازی در گفت‌‌وگویی ابتدا درباره بازی تیمش با پیکان گفت: با اجرای دستورات آقای تونی توانستیم پیکان را شکست دهیم و انصافا بازی خوبی را از تیم‌مان شاهد بودید. همه دیدند که چقدر موقعیت بدست آوردیم اما با این حال پیکان هم حریف سر سختی برای ما بود.

وی اضافه کرد: در این بازی بازیکنان ما وظایفی که تونی به آنها داده بود را به خوبی انجام دادند و به همین دلیل توانستیم سه امتیاز را به حسابمان واریز کنیم تا همچنان مدعی اصلی عنوان قهرمانی در لیگ برتر باشیم.

هافبک بومی تراکتورسازان در مورد محرومیتش در دربی تبریز نیز بیان داشت: در این بازی محروم نیستم و در هتل هم همراه تیم خواهم بود. حتی اگر اجازه دهند در استادیوم کنار هم تیمی‌هایم حضور خواهم داشت. من محروم نیستم و همیشه با هم تیمی‌هایم هستم.

وی همچنین در خصوص شرایط فنی دربی تبریز تصریح کرد: من یکسال خوب را در گسترش فولاد داشتم. اعتقاد دارم گسترش از بازیکنان و کادر فنی خوبی تشکیل شده است و قطعا کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. اما با احترامی که به مجموعه گسترش فولاد قائلم، محکوم به برد هستیم. باید این بازی را ببریم تا به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شویم.

کامدار در پایان به حواشی ایجاد شده در تمرین روز گذشته تراکتورسازی پرداخت و افزود: من با چند تن از آشناهایمان به محل تمرینات رفته بودم که در ورودی تمرین از ورود همراهانم به تمرین ممعانت کردند که من هم در اعتراض به تمرینات نرفتم، آقای ذوالفقاری وارد ماجرا شد و قائله خاتمه پیدا کرد. من برای مسئولان مربوطه متاسفم که هواداران را به محل تمرین راه نمی‌دهند تا تمرینات تیم محبوبشان را از نزدیک شاهد باشند.

برچسب‌ها: کامدار تراکتورسازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

70 نگی مگی1394/02/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi