خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت تهران
اتحاد نفت تهران
23
1,466

منتظر لغزش تراکتور هستیم

منتظر لغزش تراکتور هستیم
ابراهیمی: کسب حداقل دو قهرمانی حق ماست

نفت‌تهران دیروز با کسب پیروزی مقابل ملوانان به یک قدمی تراکتورسازی در صدر نزدیک شدو اکنون با فاصله دو امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

به گزارش "مستر90"، حسین ابراهیمی در مورد این دیدار گفت: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم در همان 20 دقیقه اول به گل برسیم و حتی می‌ توانستیم در ادامه گل های بیش تری نیز بزنیم اما در برخی صحنه ها ملوان بهتر از ما بود در کل این تیم با آمدن آقا فیروز شرایط خیلی بهتری پیدا کرده اما ما موفق شدیم بازیکن کلیدی آن ها را از کار بیندازیم.

او در مورد حسش بابت قرار گرفتن مقابل تیم سابقش ادامه داد: من قبلا در همین تیم نفت 2 يا 3 بار دیگر مقابل این تیم قرار گرفتم بنابراین حس خاصی نداشتم، خدا را شکر که توانستم گل بزنم و در آخر سه امتیاز را بگیریم. شما اگر دقت کرده باشید در تیم ما افراد متعددی گل می‌ زنند و برای همین برای بچه های ما فرقی نمی‌ کند چه کسی گل بزند و اگر یگ نفر بداند که موقعیت بازیکن کناریش بهتر است قطعا به او پاس می‌ دهد زیرا برای همه فقط سه امتیاز است که اهمیت دارد. رمز موفیقت تیم ما هم همین هم دلی ها و رسیدن به درک متقابل از سمت کادرفنی و بازیکنان است.

این بازیکن درمورد عملکرد خوبش در چند بازی اخیر و گل هایی که به ثمر رسانده نظرش را اینگونه بیان کرد: در این چندساله همه من را به عنوان هافبک راست در لیگ می‌ شناسند اما همیشه سعی کرده ام اگر موقعیتی نصیبم شد آن را تبدیل به گل کنم گرچه پستم به نوعی است که کمی از دروازه دور هستم اما دو بازی است که قسمت می‌ شود گل بزنم و بدشانسی دست از سر من برداشته.

این بازیکن در مورد قرار گرفتن در یک قدمی تراکتورسازی گفت: ما باید قهرمان لیگ شویم و منتظر لغزش تراکتور هستیم. بچه ها برای به اینجا رسدن با تمام قوا زحمت کشیدند و حداقل کسب دو قهرمانی حق ماست.

ابراهیمی در پایان در مورد دیدار پیش رو با پدیده افزود: بازی با پدیده در مشهد هم برای ما حساس است و هم برای آن ها،در جام‌حذفی هم موفق به شکست پدیده در مشهدد شدیم و آن ها با احتمال زیاد با یک حالت انتقام جویانه جلو می‌ آیند درضمن تیم آن ها مشخص نمی‌ کند مثلاد در بازی با استقلال محمد غلامی به عنوان دفاع راست بازی کرده، حالا ما تمریناتی انجام می‌ دهیم که دوباره مثل بازی جام‌حذفی پیروزی شویم.

برچسب‌ها: ابراهیمی نفت تهران تراکتور سازی تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

165 فجرطلایی1394/02/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi