خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

صادقيان همه را شکست داد

صادقيان همه را شکست داد
دوران دو ساله حضور پيام صادقيان در پرسپوليس سرانجام در اين نقطه به اتمام رسيد، جايي که سرمربي کروات قرمزپوشان نااميد از اصلاح او وي را در اختيار باشگاه قرار داد تا درباره اش تصميم بگيرند.

صادقيان همه را شکست داد

به گزارش فرجام، صادقیان که از معدود استعدادهای واقعی فوتبال ایران در چند سال اخیر محسوب می‌شود، در دو سال حضور در پرسپولیس به ندرت سربه راه بوده و همواره با اتفاقاتی حاشیه ای سر زبان ها افتاده است.

آنچه که باعث افسوس ما می‌شود چیزی جز این نیست که صادقیان با توجه به قابلیت های فنی می‌ توانسته یکی از بهترین ستاره های بزرگ فوتبال ما باشد اما انگار که همه تلاش ها برای سربه راه شدن این جوان خوش تکنیک به سنگ خورده است. او که کلا از فضای پرسپولیس ناراضی بوده امیدوار بود بعد از جدایی درخشان شرایط به سودش بشود اما این اتفاق هرگز رخ نداد تا بازده این بازیکن در فصل جاری در حد صفر باشد. صادقیان که پس از بازی دوم پرسپولیس در لیگ به دلیل درگیری با داور از حضور در این تیم محروم شد، پس از بازگشت از محرومیت هرگز با حمید درخشان به موقعیت سازگاری نرسید و حالا برانکو ایوانکوویچ ترجیح داده او را از ترکیب کنار بگذارد.

سوال اینجاست که آیا دوران صادقیان در پرسپولیس به پایان رسیده؟ سوال دیگر این است که آیا او سال بعد هم به یک تیم لیگ‌برتری خواهد پیوست یا ممکن است وی را در یک تیم خارجی ببینیم و سوال مهمتر اینکه او کی با خود به نتیجه می‌ رسد و دوباره ما را از افسوس از دست دادن یک ستاره رهایی می‌ بخشد؟

برچسب‌ها: پرسپولیس تهران پیام صادقیان پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

30 2

619 جیلیوس1394/02/07

سلطان اشکان: همه چیز داره! بجز اخلاق . . .

7 ارديبهشت (23:42)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi