خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

سرمربی پیکان گفت: تراکتورسازی برای حفظ صدر جدول می جنگد

سرمربی پیکان گفت: تراکتورسازی برای حفظ صدر جدول می جنگد
صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: بازی سختی برای هر دو تیم است تراکتورسازی با توجه به اینکه می‌خواهد صدرجدول را حفظ کند به دنبال سه امتیاز است و ما می‌خواهیم به بهبود بخشیدن به جایگاه‌مان امنیت بیشتری پیدا کنیم. هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد برنده می‌شود.

وی افزود: باید به دور از احساسات بازی کنیم و تراکتورسازی تیم پرمهره‌ای است که نیروی تهاجمی قدرتمندی دارد. در مسابقات قبلی هم می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی به خاطر استرس موقعیت‌هایمان از دست رفت ولی بازیکنان همت می کنند تا سه امتیاز را بگیرند.

به نقل از خبرگزاری فارس، سرمربی پیکان درمورد اینکه چرا در صبا بهتر نتیجه گرفت، گفت: از ابتدای فصل روی صبای قم نظارت داشتم و خودم تیم را بستم بازیکنانی را جذب کردم که به تفکرات تاکتیکی‌ام می‌خوردند به همین دلیل در بسیاری از دیدارها امتیاز گرفتیم و این تفاوت صبا و پیکان است. در نیم فصل به پیکان آمدم و تنها به صورت محدود می‌توانستیم یارگیری کنیم البته کادرفنی قبلی زحمات زیادی کشیدند و نمی‌توان از آن گذشت اما در مقطعی به این تیم آمدم که وضعیت خوبی نداشت و تلاش کردیم شرایطش را بهبود ببخشیم.

مرفاوی در مورد اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان پیکان اسمی تر از بازیکنان صبا هستند، اظهار داشت: فوتبال یک کار گروهی است و به فرد متکی نیست ما گروهی تمرین می‌کنیم و باید گروهی بازی کنیم به هر حال کار کردن برای هر مربی سخت است و برای رسیدن به موفقیت نیاز به زمان است.

سرمربی پیکان در مورد مصدومان تیمش، گفت: اوبیک بازیکن ازبکستانی ما مصدوم است.

برچسب‌ها: صمد مرفاوی تراکتور سازی تبریز پیکان تهران لیگ برتر ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 2

345 تیراخ11394/02/05

رئال مادرید ف98: یاشاسن تراخنور سازی تبریز

5 ارديبهشت (23:59)


عجبشیر: تراکتور سازی پر مهره نیست ولی اینقدر بازیکن داریم که پیکان رو راحت ببریم-یاشاسن قهرمان تراختور

5 ارديبهشت (23:17)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi