خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,122

دروازه بان اتلتیکو: امیدوارم رئال فینالیست شود

دروازه بان اتلتیکو: امیدوارم رئال فینالیست شود
يان اوبلاک، دروازه بان اتلتيکو مادريد، بي ترديد بهترين بازيکن اين تيم در مجموع دو بازي رفت و برگشت مقابل رئال مادريد بود.
اوبلاک بخصوص در بازی رفت، با 6 مهار عالی موفق شد دروازه اتلتیکو را در ویسنته کالدرون بسته نگاه دارد تا کار صعود به بازی برگشت کشیده شود. او در بازی برگشت در برنابئو نیز ستاره میدان بود ولی سرانجام در دقیقه 88، مقاومت او نیز شکست و رئال توسط چیچاریتو به گل برتری دست یافت تا این تیم برای پنجمین دوره متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.
دروازه بان اتلتیکو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" واضح است که از نتیجه بازی خوشحال نیستیم ولی فوتبال همین است. همیشه نمی توان پیروز شد. حالا 6 فینال در لالیگا پیش رو داریم و باید به بهترین شکل، کارمان در لیگ را تمام کنیم.
باید سرمان را بلند کرده و رو به جلو نگاه کنیم. امیدوارم در لالیگا اوضاع برای ما خوب پیش برود. امشب خیلی تحت فشار قرار گرفتیم. نمی خواستیم عقب بنشینیم و هدفمان گلزنی بود. متاسفانه در این امر موفق نبودیم. بخصوص وقتی آردا از بازی اخراج شد، شرایط برای ما بسیار دشوار شد. در هر صورت این بازی تمام شد و باید به مسابقه بعدی فکر کنیم."
اوبلاک در مورد رئال مادرید نیز گفت:" رئال تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان فوق العاده خوبی در اختیار دارد. آنها شایسته پیروزی و صعود بودند. برای آنها آرزوی موفقیت در مرحله بعدی را دارم.امیدوارم رئال به فینال صعود کند."

برچسب‌ها: یان اوبلاک رئال مادرید اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

243 اندرلخت مشهد1394/02/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi