خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

ایکر کاسیاس سلطان اروپا !

ایکر کاسیاس سلطان اروپا !
رئال نیوز - ایکر کاسیاس دیشب موفق شد از نظر کلین شیت در لیگ قهرمانان اروپا رکورد دار شود .

فقط 16 سال سن داشت و در کنار دوستانش در دبیرستان تکالیفش را انجام می داد که مسئولین باشگاه به او اطلاع دادند به خاطر مصدومیت ایلنگر و کونترراس در لیست بازی با روزنبرگ قرار گرفته است . بدین ترتیب ایکر اولین خاطره خوش و فراموش نشدنی دوران فوتبالیش را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد .

3سال بعد از این اتفاق ایکر یک شب تاریخی را در سنت دنیز فرانسه سپری کرد . او در شب فتح هشتمین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید تبدیل به جوانترین دروازه بانی شد که در فینال این مسابقات حضور پیدا می کند . اما دیشب ایکر دو کورد عالی را زد . ایکر که 3 بار قهرمان اروپا شده است در برابر اتلتیکو مادرید به رکورد 52 کلین شیت رسید و از نظر کلین شیت در این تورنمنت رکورد دار شد . ایکر دیشب برای یکصد و پنجاهمین بار در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و او اولین بازیکن تاریخ رئال شد که به این تعداد بازی می رسد .

آقای اسطوره دیشب خبر داد که حتی اگر نیمکت نشین شود در رئال مادرید می ماند و این یعنی حتی با آمدن دروازه بانی دیگر مثل ده خیا و حتی با وجود نیمکت نشینی احتمالی او تا پایان قراردادش در رئال مادرید می ماند . 3 قهرمانی در اروپا ( که قطعا تا 2 سال آینده تعدادش بیشتر خواهد شد ) ؛ رکورد دار کلین شیت در اروپا ، حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا در 19 سالگی و به زودی تبدیل شدن به بازیکنی که بیشترین تعداد بازی در این تورنمنت را داشته است و این یعنی : ایکر سلطان بی چون چرای اروپا !

برچسب‌ها: ایکر مقدس ایکر کاسیاس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

33 3

1,149 جهنم سبز.1394/02/03

ایکر وان: جونم ایکر همینه تعصب رو تیم

5 ارديبهشت (21:12)


ارتش سرخ6666: ایکرمقدس

4 ارديبهشت (11:15)


جهنم سبز.: ایکرمقدس عالیس

3 ارديبهشت (22:01)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi