خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,118

انریکه در مسیر رکوردهای پپ گواردیولا

انریکه در مسیر رکوردهای پپ گواردیولا
شب گذشته گواردیولا در آلیانس آره نا، برای صدمین بار روی نیمکت بایرن مونیخ نشست و کیلومترها آن سوتر در نوکمپ بارسلونا، انریکه پنجاهمین حضورش روی نیمکت بارسا را تجربه کرد.
[انریکه در مسیر رکوردهای پپ گواردیولا]

گواردیولا سال 2008، یک بارسلونای ورشکسته را از فرانک رایکارد تحویل گرفت و این تیم را به بهترین تیم تاریخ این باشگاه و قهرمان بلامنازع اسپانیا و اروپا بدل کرد. پپ تا سال 2012 روی نیمکت بارسلونا نشست و پس از واگذاری قهرمانی لالیگا به رئال مادرید مورینیو، جای خود را به تیتو ویلانوای فقید داد. رکوردهایی که او با بارسلونا به جای گذاشت، در نوع خود منحصر به فرد هستند؛ از جمله کسب 6 جام در سال 2009.

لوئیس انریکه دو سال پس از گواردیولا، صاحب نیمکت یک بارسلونای ورشکسته دیگر شد و شب گذشته برای پنجاهمین بار از کنار زمین این تیم را هدایت کرد. انریکه در این 50 بازی، 42 پیروزی، 3 تساوی و 5 شکست را تجربه کرده است.

در 25 بازی اول، عملکرد انریکه هرگز به خوبی 25 بازی دوم نبوده است. 19 برد، 2 تساوی و 4 شکست، از جمله شکست مقابل رئال مادرید، سلتا و سوسیداد که این تیم را دچار بحران کردند، حاصل کار انریکه در 25 بازی اولی بود که هدایت بارسا را بر عهده داشت.

در 25 بازی بعدی، او رکورد 23 پیروزی، 1 تساوی و یک شکست را به ثبت رسانده است. تنها تساوی این تیم مقابل سویا(2-2) و تنها شکست این تیم مقابل مالاگا(0-1) بوده است. بارسلونا هم اکنون صدرنشین لالیگاست و به نیمه نهایی چمپیونزلیگ نیز راه یافته است. این تیم فینال کوپا دل ری را نیز باید مقابل بیلبائو برگزار کند.

آمار انریکه از آمار گوادریولا، کرایف و هلنیو هررا نیز بهتر است. گواردیولا در 50 بازی اولی که هدایت بارسا را بر عهده داشت، آمار 37 پیروزی، 8 تساوی و 5 شکست را به ثبت رسانده بود که برای فتح سه گانه کفایت می کردند.

همه چیز بسیار شبیه است به اولین فصل حضور گواردیولا در بارسا. آیا انریکه می تواند به قله هایی که پپ آنها را فتح کرده بود دست یابد؟ باید به انتظار بنشینیم.

برچسب‌ها: انریکه بارسلونا پپ گواردیولا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

456 قهرمان خجسته1394/02/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi