خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

منچستر هنوز درمورد فالکائو تصمیم نگرفته است

منچستر هنوز درمورد فالکائو تصمیم نگرفته است
رادامل فالکائو تابستان گذشته با قراردادي قرضي به ارزش 6 ميليون يورو از موناکو با منچستريونايتد پيوست. در قرارداد اين مهام کلمبيايي قيد شده که يونايتد مي تواند با پرداخت 55 ميليون يورو، اين بازيکن را بصورت قطعي خريداري کند.
[موناکو: يونايتدهنوز در موردفالکائو تصميمي نگرفته]

به گزارش "مستر90"، پس از انتقال فالکائو به منچستریونایتد، کمتر کسی تصور می کرد که این بازیکن، عملکردی ضعیف در این باشگاه داشته باشد اما عملا اینگونه شده و فالکائو در 22 مسابقه خود در لیگ برتر انگلیس، تنها 4 گل برای یونایتد به ثمر رسانده است.مساله ای که مدیران شیاطین سرخ را در مورد آینده او با تردید مواجه ساخته است.

وادیم واسیلیف، نایب رئیس باشگاه موناکو در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" من یکشنبه گذشته با مدیران منچستریونایتد جلسه ای داشتم و آنجا بود که متوجه شدن آنها هنوز در مورد فالکائو به جمع بندی نهایی نرسیده و تصمیمی برای آینده او نگرفته اند. این بهترین فصل فالکائو نیست و مدیران یونایتد را درک می کنم. آنها البته تا پایان فصل این فرصت را دارند تا تصمیم نهایی را اتخاذ کنند. ما با هیچ باشگاهی در مورد فالکائو مذاکره ای نداشته ایم و همه چیز به تصمیم نهایی باشگاه منچستریونایتد بستگی دارد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد موناکو رادامل فالکائو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 2

251 سرخوشان ناخوش1394/02/02

منچستر رفسنجان: دوستان برای مطلع شدن از آخرین اخبار منچستر یونایتد به سایت منچستر نیوز حتما سری بزنید.منچستر-نیوز دات آ آر

2 ارديبهشت (20:01)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi