خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت تهران
اتحاد نفت تهران
23
1,466

خرمگاه: توانایی بردن پاختاکور را داریم

خرمگاه: توانایی بردن پاختاکور را داریم
مسافت‌های پروازی تیم ما را خسته کرده است
خرمگاه: توانایی بردن پاختاکور را داریم

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: توانایی بردن پاختاکور را داریم اما نباید اسیر بازیکنان حرفه‌ای این تیم شویم.

محمد خرمگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت تهران پیش از دیدار این تیم مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: وضعیت بدنی بازیکنان خوب است و ریکاوری خوبی انجام دادیم و خوشبختانه شرایط روحی روانی خوبی در وضعیت خوبی قرار گرفته است و از نظر تاکتیکی و روانی بازیکنان آماده بازی سخت مقابل پاختاکور هستند. همه بازیکنان می‌دانند که بازی روز چهارشنبه برای ما یک دیدار حیاتی است و اگر به خواست خدا از این بازی با امتیاز بیرون بیاییم احتمال صعودمان به عنوان تیم اول یا دوم بسیار زیاد است اما به هر حال بازی با العین را هم در پیش داریم.

وی ادامه داد: در ازبکستان هم نباید به این تیم می‌باختیم اما بر حسب دو اشتباه فردی و اینکه نتوانستیم بازی را کنترل کنیم بازنده شدیم اما می‌دانید که پاختاکور قدرتمندترین تیم گروه است و اصرار زیادی بر مالکیت توپ و زمین دارد. همچنین این تیم علاقه زیادی به استفاده از کناره‌ها دارد و به دنبال ارسال از جناحین دارد و در کل می‌توانم بگویم که این تیم، تیمی منسجم، خوب و خطرناک است و تا به حال در مسابقاتش باختی نداشته است اما امیدواریم با جوانانی که داریم بازی خوبی در خور نام ایران و باشگاه نفت انجام دهیم.

مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره فشار بازی‌های این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا افزود: شرایط برای هر 4 تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به یک شکل است اما ما به جز 4 روز به 4 روز بازی کردن مشکل دیگری به نام مسافت‌های پروازی داریم که این موضوع مزید بر علت است تا بازیکنان‌مان خسته‌تر شوند اما تدابیر اندیشیده شده و می‌دانیم که باید چه کار کنیم هر چند که می‌دانستیم بازیکنان امکان دارد بدنشان خالی کند اما فکر نمی‌کردیم در یک بازی همه بدن‌هایشان خالی کند. با این همه ما پله پله وارد بازی‌هایمان می‌شویم و می‌دانیم که بازی‌های سختی در پیش داریم اما ذوب‌آهن برای ما یک تجربه تلخ بود که بعد از این دیگر تکرار نخواهد شد.

خرمگاه در پاسخ به این سؤال که آیا نگران نیستید که تیم‌تان به باخت عادت کند و با این شرایط دچار مشکل شوید، افزود: اصلا نگران چنین چیزی نیستیم چرا که چندین بازیکن باتجربه خوب در تیم داریم که واقعا حرفه‌ای تمرین و بازی می‌کنند و می‌توانند به سایر بازیکنان هم در این شرایط کمک کنند. بازیکنان شرایط تیم را درک می‌کنند و همه تلاش می‌کنیم تا ابتدا در بازی با پاختاکور و سپس در لیگ برتر شرایط‌مان را خوب کنیم.

وی در مورد اینکه اولویت برای باشگاه نفت لیگ برتر است یا لیگ قهرمانان آسیا، افزود: منطق و عقل می‌گوید که لیگ برتر برای ما مهمتر است اما به هر حال ما نگاهی هم به لیگ قهرمانان آسیا داریم و در حال حاضر با 7 امتیاز در گروه‌مان قرار داریم و اگر از پاختاکور مساوی بگیریم شرایط صعودمان از سایر تیم‌ها بهتر می‌شود اما ما نگاه پیروزمندانه‌ای به این بازی داریم.

مربی تیم فوتبال نفت تهران در پایان در پاسخ به این سؤال که نفت روز چهارشنبه برای تساوی به میدان می‌رود یا از بازی با پاختاکور برد می‌خواهند، افزود: شک نکنید که ما برای برد وارد زمین می‌شویم چون در زمین خودمان بازی می‌کنیم و توانایی بردن پاختاکور را هم داریم. البته باید منطقی بازی کنیم و نباید اسیر بازیکنان حرفه‌ای پاختاکور شویم.

برچسب‌ها: نفت تهران لیگ قهرمانان آسیا خرمگاه پاختاکور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

106 فجرطلایی1394/01/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi