خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

کمپین هواداران یونایتد و آرسنال برای انتخاب بالوتلی

کمپین هواداران یونایتد و آرسنال برای انتخاب بالوتلی
طرفداران باشگاه منچستریونایتد و لیورپول با راه اندازی کمپینی توویتری به دنبال انتخاب بالوتلی به عنوان بهترین بازیکن فصل لیورپول هستند.

طرفداری- به گزارش Metro، سوپر ماریو که در تابستان با مبلغ 16 میلیون پوند از میلان به لیورپول پیوست تا بلکه بتواند جای خالی سوارز را پر کند، چندان موفق ظاهر نشد و نمایشی ضعیف در ترکیب قرمزهای آنفیلد داشت. حال با نزدیک شدن به پایان فصل وبسایت رسمی باشگاه لیورپول در بخشی خاص از هواداران خود خواسته است تا بهترین های فصل را انتخاب کنند و همین دلیلی شد تا طرفداران آرسنال و منچستریونایتد در توویتر کمپینی تشکیل دهند و به دنبال این هستند تا با رای دادن به بالوتلی وی را به عنوان بهترین بازیکن فصل لیورپول انتخاب کنند.

شایان ذکر است رای گیری باشگاه لیورپول بسیار راحت است و هر نفر با وارد کردن یک ایمیل می تواند به بازیکن مورد نظر خود رای بدهد. حال باید منتظر ماند و دید که نتیجه این نظرسنجی چه خواهد شد و آیا نتایج آن مورد قبول مسئولین لیورپول قرار می گیرد یا خیر.

برچسب‌ها: بالوتلی منچستریونایتد لیورپول آرسنال کمپین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 2

309 Liverpoolism1394/01/27

28 فروردين (03:11)


گچساران نوین: شکر خوردن بیشعورا

28 فروردين (01:29)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi