خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,854

بازی با ملوان اخرین شانس قهرمانی است

بازی با ملوان اخرین شانس قهرمانی است
به نقل از فارس، غلامرضا عنایتی در مورد شرایط استقلال گفت: خدا را شکر شرایط بدی نداریم و امیدواریم در ادامه شرایط در جدول به گونه‌ای باشد که به نفع استقلال شود.

وی ادامه داد: همه بازیکنان آماده هستند و فقط مشکل ما حضور چند بازیکن سه اخطاره و خسرو حیدری است که همچنان مصدوم بوده و به این بازی نمی‌رسد. در هر صورت امیدوارم از این بازی سخت سربلند بیرون بیاییم و مطمئن باشید بچه‌ها تمام توان خود را خواهند گذاشت.

عنایتی در مورد ملوان گفت: فیروز کریمی مربی آنهاست که مربی با دانش و کاربلدی محسوب می‌شود و آنها در حال حاضر شرایط صعودی را تجربه می‌کنند و همین موضوع کارمان را سخت می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازی با ملوان آخرین شانس این تیم برای قهرمانی است، گفت: درست است و این آخرین شانس ماست. البته هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

مهاجم استقلال در پایان گفت: بازیکنان تیم پس از بازی با ذوب‌آهن کمی بهم ریخته بودند اما الآن بهتر هستند و امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

برچسب‌ها: غلامرضا عنایتی استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

43 0

217 امپراطور آمریکا1394/01/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi