خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

فرکی: هواداران، سپاهان اصلی را مقابل تراکتور دیدند

فرکی: هواداران، سپاهان اصلی را مقابل تراکتور دیدند
فرکی: هواداران، سپاهان اصلی را مقابل تراکتور دیدند/ وجود "محرم" برای تیم غنیمت است.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره پیروزی مقابل قرمزپوشان تبریز گفت: سوای نتیجه، بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم و هواداران سپاهان واقعی را مقابل تراکتورسازی دیدند.
رسول خوروش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شانس قهرمانی سپاهان اصفهان در فصل جاری لیگ برتر با توجه به شکست نفت تهران مقابل فولاد خوزستان گفت: تمرکزمان را روی بازی‌های آینده خودمان می‌گذاریم که باید تمام امتیازها را کسب کنیم؛ هر چند نگاهی به نتایج رقبا هم داریم. به طور کلی شرایط ما به گونه‌ای است که هم شانس قهرمانی و هم شانس کسب سهمیه را داریم.
وی همچنین درباره پیروزی دقایق پایانی تیمش مقابل تراکتورسازی از هفته بیست‌وپنجم خاطرنشان کرد: سوای نتیجه خوبی که گرفتیم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم. همان‌طور که در هفته‌های گذشته نیز بازی‌های خوبی انجام می‌دادیم اما با بدشانسی و اخراج بازیکن مواجه می‌شدیم. روز گذشته هواداران، سپاهان اصلی را دیدند.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این‌که خط دفاعی این تیم در این فصل آسیب‌پذیر به نظر می‌رسید، افزود: از ابتدای این فصل در خط دفاعی با این مشکل رو‌به‌رو بوده‌ایم که یک توپ موقعیت روی دروازه ما ایجاد شده و همان توپ وارد دروازه ما شده است.
خوروش در ادامه در واکنش به انتقاد هواداران از عملکرد کادر فنی تیم تا پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: به هر حال انتظارها از سپاهان بالاست. سپاهان یک تیم معمولی نیست و هر سال جزو تیم‌های مدعی قهرمانی است. بنابراین هوادار حق دارد که که نسبت به نتایج تیم اعتراض داشته باشد. فرکی هم این موضوع را قبول دارد و در صحبت‌هایی که داشته‌ایم بر حق انتقاد هوادار تاکید کرده است. البته ما با مشکلات و بدشانسی‌های عدیده‌ای در این فصل دست و پنجه نرم کرده‌ایم.
وی در پایان با اشاره به حضور محرم نویدکیا در ترکیب اصلی سپاهان در بازی روز گذشته حضور او را برای تیم غنیمت دانست و افزود: وجود محرم نویدکیا از هر نظر در بهبود روند تیم تاثیرگذار است و ما خوشحالیم که او را در بازی‌های باقیمانده در اختیار خواهیم داشت. قطعا حضور محرم به ما کمک زیادی خواهد کرد.

برچسب‌ها: سپاهان اصفهان فرکی رسول خوروش محرم نویدکیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

402 افسی اصفهان (ح)1394/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi