خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,118

په‌په: برای غلبه بر اتلتیکو نباید اشتباهات گذشته تکرار شود

په‌په: برای غلبه بر اتلتیکو نباید اشتباهات گذشته تکرار شود
مدافع میانی و باتجربه پرتغالی رئال مادرید گفت: برای کسب برد مقابل اتلتیکو نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم.

به گزارش وبسایت نود، فرداشب در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دربی شهر مادرید در ورزشگاه ویسنته‌کالدرون میان اتلتیکو و رئال انجام می‌‌شود. مصافی که توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان را در اسپانیا و سراسر جهان به خود معطوف خواهد کرد.

در مورد این بازی «په‌په» اظهار داشت:جای تردید نیست که بازی با همشهری‌ها دیداری سخت است. اما این حالت فقط برای ما نیست. بلکه برای اتلتیکویی‌ها هم سخت است. به نظرم اگر بخواهیم برنده این دیدار باشیم، نباید مرتکب اشـتباهاتی شویم که در دوئل‌های اخیر با اتلتیکو مرتکب شدیم.اگر با هوشیاری، دقت و شجاعتی که فصل گذشته داشتیم و در چند بازی اخیر نیز به خوبی نشان دادیم، وارد بازی با همشهری‌ها شویم، آنوقت شک نکنید که بازی خوبی خواهیم کرد.

مدافع ۳۲ ساله در مورد این که تیمش در فاصله ۲ امتیازی بارسلونا در رده دوم جدول است و شانس خوبی برای کسب قهرمانی لالیگا نیز دارد، عنوان کرد: این دو امتیاز فاصله با بارسا برای ما خیلی حائز اهمیت است. هنوز خیلی بازی دیگر تا پایان فصل باقیمانده که باید خیلی سخت و جدی بجنگیم و تلاش کنیم.هدف ما جنگیدن تا لحظه آخر است که حتما همینگونه انجام خواهیم داد.

برچسب‌ها: رئال په په

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

90 1

309 بهنام دهقانی1394/01/24

بهنام دهقانی: به امید برد رئال

24 فروردين (14:09)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi