خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

آزمون وارث تکنیک و سرعت لیونل مسی!

آزمون وارث تکنیک و سرعت لیونل مسی!
یک سایت اسپانیایی با تمجید از سردار آزمون او را وارث تکنیک و سرعت لیونل مسی نامید.
نام سردار آزمون چند سالی است در فوتبال ایران روی زبان‌ها افتاده و به نظر می رسد این بازیکن جوان بتواند سالها جای خالی علی دایی را پر کند و به مهاجم گلزن و هدف در تیم ملی ایران تبدیل شود. پیشرفت آزمون در این مدت بسیار خوب بوده است و می توان به آینده او به عنوان یک سرمایه ملی امیدوار بود.
پایگاه اینترنتی futbolprimera در گزارشی به شباهت بازی سردار آزمون و چند بازیکن دیگر از جمله لیونل مسی اشاره کرد و از آزمون به عنوان مهاجم آینده دار نام برد و درباره این بازیکن نوشت: یکی دیگر از بازیکنانی که وارث تکنیک و سرعت مسی است سردار آزمون ایرانی است. سردار آزمون در حالی که ۲۰ سال سن دارد به امید یک آینده درخشان است تا بتواند یکی از بهترین فوتبالیست های جهان باشد. هر چند انتقال او از روبین کازان به روستوف یک خلا را در کارنامه ورزشی او ایجاد کرد چرا که همه انتظار داشتند تا او به تیمی بزرگتر انتقال یابد.
آزمون با وجود سن کمی که دارد خودش را در ترکیب تیم ملی ایران جا انداخته است. البته او که تا روزهای پایانی در اردوی تیم ملی ایران قبل از جام جهانی بود، از سفر به برزیل بازماند ولی پس از این رقابت‌ها به مهاجم اول تیم ملی ایران تبدیل شد و در جام ملتهای آسیا نیز بازی کرد.

برچسب‌ها: سردار آزمون ایران تیم ملی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 6

495 فرشتگان زمینی1394/01/24

Ar Jr: افشارمجتهدبازیکن تیم استقلال فتح ا..:سدمستحکم ودفاع چپ گلزن.قدرت+1032کف قیمت!فقط45الماس! 45الماس زیرقیمت!قبلابازیکن من بوده.عالیه!

16 شهریور (01:28)


درود بر اس اس: بچه ها آزمون از تیم ملی محروم شد وای بد شده

18 خرداد (23:54)


امیر2139: عشقه سردار

4 خرداد (11:51)


پشتیبان بایرن: ایرانی یعنی همین

29 ارديبهشت (17:21)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi