خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

فان خال: سیتی خطرناکتر از استون ویلا نیست

فان خال: سیتی خطرناکتر از استون ویلا نیست
شیاطین سرخ 4 بار متوالی مقابل سیتی در دو سال اخیر شکست خورده اند.یونایتد در بازی رفت نیز که در نوامبر 2014 در ورزشگاه اتحاد برگزار شد، پس از اخراج کریس اسمالینگ، با یک گل مغلوب سیتی شد. دو تیم در حال حاضر شرایط متفاوتی دارند. یونایتد پس از برتری 3-1 بر استون ویلا و سیتی پس از شکست 2-1 از پالاس به این دیدار رسیده اند.

لوئیس فان خال که پس از شروعی بد، در حال حاضر یونایتد را در رده سوم و در آستانه صعود به لیگ قهرمانان قرار داده است، در رابطه با دربی حساس فردا گفت:" ویلا تیمی دفاعی بود که مقابل ما قرار گرفت و سعی در ارسال توپ های بلند داشت. انتظار ندارم که سیتی هم فردا مثل استون ویلا مقابل ما بازی کند. مقابل این تیم باید روی کارهای دفاعیمان تمرکز بیشتری داشته باشیم. البته مقابل با تیم هایی که رو به ارسال های بلند می آوردند، همیشه دفاع کردن سخت تر است به همین دلیل است که معتقدم سیتی خطرناکتر از استون ویلا نیست.
فردا باید با تمرکز و طمانینه بیشتری بازی کنیم. باید به خوبی سیتی را ارزیابی کرده و اهدافمان را در زمین پیاده کنیم. آماده کردن بازیکنان برای دیدار مقابل تیم هایی مثل ویلا بسیار دشوارتر از بازی با تیمی نظیر سیتی است. برای دربی ها، بازیکنان به خودی خود انگیزه بالایی دارند.
به بازیکنانم در مورد کارت قرمز توصیه هایی داشته ام. در این فصل 5 بار کارت قرمز گرفته ایم که این یک آمار بد در دوران مربیگری من است. به یاد ندارم تیم های من در یک فصل این اندازه کارت قرمز دریافت کرده باشند."

برچسب‌ها: دربی منچستر منچستر یونایتد منچستر سیتی لوئیس فان خال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

206 شیاطین سرخ 94151394/01/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi