خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,565

دفاع سرخیو آگوئرو از بازی نکردن مسی برای تیم ملی آرژانتین

دفاع سرخیو آگوئرو از بازی نکردن مسی برای تیم ملی آرژانتین
به گزارش ورزش 11، لیونل مسی به خاطر ورم کردن پایش نتوانست تیم ملی آرژانتین را در دو دیدار دوستانه اخیر این تیم برابر تیم‌های السالوادور و اکوادور که در آمریکا برگزار شد، همراهی کند.

سرخیو آگوئرو در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در دفاع از هم‌تیمی‌اش مقابل انتقاداتی که اخیراً به او وارد شده است، گفت: مسی می‌خواست در این دو بازی دوستانه برای آرژانتین به میدان برود ولی نتوانست بازی کند. کنار پای او ورم کرده به طوری که نمی‌تواند کفش پایش کند. خود لیونل هم از این وضعیت ناراحت است، چون او همانند من دوست دارد همیشه بازی کند.

وی افزود: همانطور که خراردو مارتینو گفت بهتر است در مورد استفاده از مسی ریسک نکنیم و بگذاریم او مرحله ریکاوری‌اش را طی کند. در حال حاضر هم نیازی به ریسک کردن در مورد لئو نیست.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های اسپانیایی، مسی 27 ساله به دنبال این است تا با ریکاوری خود را به بازی یکشنبه شب بارسلونا برابر سلتاویگو در هفته بیست‌و‌نهم لالیگا برساند.

تیم فوتبال بارسلونا در حال حاضر با 68 امتیاز صدرنشین لالیگای اسپانیاست و رئال مادرید 64 امتیازی و والنسیای 60 امتیازی هم به ترتیب در رده‌های بعدی جای دارند.

برچسب‌ها: مسی آگوئرو آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

454 بارسائی1394/01/22

توپ سرگردان: این خبر که ماله دو ماه پیش این دیگه چه وضع لطفا رسیدگی کنید

30 خرداد (00:52)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi