خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار راه‌آهن
اتحاد راه‌آهن
34
386

موتومبا: شکایتم از پرسپولیس را پس گرفتم

موتومبا: شکایتم از پرسپولیس را پس گرفتم
به گزارش ورزش 11، مارتین موتومبا، مهاجم سوئدی - اوگاندایی تیم فوتبال راه‌آهن در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ورزشی درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: تیم ما در این بازی نماشی خوبی را مقابل پرسپولیس و هوادارانش ارائه داد و حتی می‌توانست برنده بازی باشد.

وی ادامه داد: نتیجه به دست آمده برای تیم ما بد نبود، چرا که مقابل تیمی بازی می‌کردیم که در لیگ قهرمانان آسیا خوب نتیجه گرفته و هواداران زیادی دارد. البته ما فرصت این را داشتیم که با یک یار کمتر برنده بازی شویم.

موتومبا درباره تیمش تاکید کرد: ما تیم خوبی داریم و بازیکنان از انگیزه زیادی برای ماندن در لیگ برتر برخوردار هستند. مطمئنم که با کیفیت بالایی که تیم‌مان دارد و با مربی خوبی که داریم سقوط نخواهیم کرد و در لیگ برتر می‌مانیم.

بازیکن سوئدی - اوگاندایی راه‌آهن با بیان اینکه قبل از آمدن به این تیم در یکقدمی پیوستن به پرسپولیس قرار داشت، افزود: چند ماه پیش بود که باشگاه پرسپولیس به طور رسمی خواهان من شد و بعد از مذاکراتی که مدیر برنامه‌هایم با این باشگاه داشت، قرار شد با دریافت رضایت‌نامه از باشگاه ترکیه‌ای با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضاء کنم. به خواسته مسئولان باشگاه پرسپولیس خودم پیگیرم رضایت‌‌نامه‌ام شدم اما وقتی موفق به این کار شدم باشگاه پرسپولیس به خاطر تغییرات مدیریتی از جذب من منصرف شد.

وی در این‌باره خاطرنشان کرد: باورش برای من سخت بود که باشگاه پرسپولیس چنین کاری را انجام داده است در حالی که آنها برگه قرارداد را برای من ایمیل کرده بودند. با توجه به این قضیه تصمیم گرفتم از طریق وکیل خود به صورت رسمی از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کرده و تا آخر، این مسئله را پیگیری کنم.

موتومبا یادآور شد: وقتی در بازی پرسپولیس - راه‌آهن متوجه شدم که طرفداران این تیم علاقه زیادی به تیم‌شان دارند و حتی نتیجه تساوی هم برای آنها راضی‌کننده نیست، تصمیم گرفتم از شکایت خود از باشگاه پرسپولیس منصرف شوم. این تصمیم را فقط به خاطر هواداران متعصب پرسپولیس گرفتم و از وکیل خود درخواست کردم پرونده شکایتم از این باشگاه در فیفا را ببندد.

مهاجم سوئدی - اوگاندایی راه‌آهن با تأکید بر اینکه ابتدای فصل قصد داشت به تیم تراکتورسازی بپیوندد، گفت: قبل از آغاز فصل با رد پیشنهاد تیم تراکتورسازی راهی تیم ترکیه‌ای شدم اما حالا که در لیگ ایران بازی می‌کنم با خودم می‌گویم بهتر بود که از اول فصل به ایران می‌آمدم، چرا که مردم ایران بسیار مهربان هستند و لیگ برتر ایران هم کیفیت بالایی دارد.

برچسب‌ها: موتومبا پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

191 یزدان اف سی1394/01/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi