خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,117

روزهای ناخوش اودگارد در رئال/ زندگی بدون او شیرین تر است!

روزهای ناخوش اودگارد در رئال/ زندگی بدون او شیرین تر است!
مرجع خبری رئال مادرید : مارتین اودگارد در دو بازی اخیر کاستیا حتی یک دقیقه هم باز ینکرده است. بدین ترتیب تیم آکادمی رئال پس از چهار شکست با درخششی بی نظیر پیروز شد. بازیکن نروژی در دسته سوم فوتبال اسپانیا فعلا خوب عمل نکرده است. او بازیکن خوش تکنیکی است. زیدان هم می داند که این بازیکن 16 ساله بسیار با استعداد است اما او نتوانسته با هم تیمی ها هماهنگ شود و با آنها جور شود. مشکل از این نیست که بازیکنان کاستیا نخواهد در کنار او بازی کنند بلکه مشکل در مورد عملکرد بازیکن نروژی است. اودگارد حاضر نیست که با کاستیا تمرین کند و فقط در یک جلسه پیش از بازی با آنها تمرین می کند. او در باقی هفته در کنار اعضای تیم اصلی کار می کند. جالب آن که کاستیا پس از چهار شکست اخیر با حضور اودگارد در دو بازی اخیر بدون او دو پیروزی شیرین کسب کرده است.

خرید جدید رئال و پدرش بندی در قرارداد او گذاشته اند که بر اساس آن باشگاه موظف است که پنج روز در هفته از این بازیکن در تمرینات تیم اصلی حضور یابد. کادر فنی کاستیا سه بار با اودگارد جلسه گذاشته است تا شرایط را به او توضیح بدهد و از او بخواهند تا در کنار اعضای کاستیا تمرین کند. مسلما اودگارد اگر با بازیکنان کاستیا تمرین کند برای روند هماهنگ شدن خودش هم بهتر است اما این بازیکن نظر دیگری دارد

برچسب‌ها: رئال مادرید مارتین اودگارد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

57 0

556 آدوو1394/01/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi