خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,393

کوندوگبیا، میلنر و اینگز اهداف اصلی راجرز در تابستان

کوندوگبیا، میلنر و اینگز اهداف اصلی راجرز در تابستان
لیورپول در مسیر یافتن یک هافبک دفاعی فیزیکی و همه کاره به سراغ جفری کوندوگبیا هافبک موناکو رفته است.

طرفداری- از تابستان 2010 که خاویر ماسکرانو راهی بارسلونا شد، لیورپول همواره در پست هافبک دفاعی مشکل داشته است. آن ها در این پست کریستین پولسن را جذب کردند که خوب عمل نکرد و پس از او از استیون جرارد، جردن هندرسون، جونجو شلوی، لوکاس لیوا و جو آلن در پست غیر تخصصی استفاده کردند.

به گزارش دیلی میل، راجرز با ترک لیورپول توسط استیون جرارد قصد محکم کردن کمربند خط میانی باشگاه را دارد. او در این راه این بار به سراغ جفری کوندوگبیا هافبک آماده این روزهای موناکو و تیم ملی فرانسه رفته است. کوندوگبیا که در سال 2013 با 15 میلیون یورو از سویا راهی موناکو شد مورد توجه رئال مادرید، منچستریونایتد، یوونتوس و پاریسن ژرمن نیز قرار دارد.

راجرز با توجه به استفاده از ترکیب 3-4-3 در این فصل به بازیکنانی نیاز دارد که بتوانند در چند پست به بازی گرفته شوند. جیمز میلنر یکی از آن بازیکنان است. بازیکن فعلی منچسترسیتی که قرارداد خود را در تابستان با این باشگاه تمام شده می بیند، با رد قرارداد جدید قصد دارد در یک سال مانده به یورو به باشگاهی برود که با حضور ثابت بتواند خود را بیش از پیش به روی هاجسون سرمربی سه شیرها معرفی کند.

در خط حمله نیز دنی اینگز مهاجم گلزن برنلی انتخاب راجرز خواهد بود. او که طرفدارانی خارج از جزیره نیز دارد بازی در کنار ملی پوشان پر تعداد انگلیسی لیورپول را ترجیح می دهد. قرارداد این مهاجم نیز در تابستان تمام می شود اما لیورپول مجبور است به دلیل سن پایین اینگز مبلغی را به عنوان حق رشد به باشگاه برنلی بپردازد.

برچسب‌ها: کوندوگبیا میلنر اینگز لیورپول اهداف راجرز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

407 Liverpoolism1394/01/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi