خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت تهران
اتحاد نفت تهران
23
1,466

انتقام نفت

انتقام نفت
سرمربی تیم نفت تهران در آستانه دیدار برابر الشباب عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما برای گرفتن سه امتیاز به ریاض آمده ایم و از عزم بالایی برای ادامه پیروزی در این رقابتها و گرفتن یکی از دو سهمیه مرحله حذفی برخورداریم.
تیم الشباب عربستان سعودی در حالی اولین دیدار خود را در لیگ قهرمانان آسیا تحت هدایت عادل عبدالرحمن سرمربی جدید تیم آغاز می‌کند که عبدالرحمن امیدوار است در دیدار برابر نفت شروع پیروزمندانه ای در رقابتهای قاره ای داشته باشد.

عبدالرحمن بدنبال اخراج جیم پاچکو که به علت نتایج ضعیف این تیم در لیگ عربستان انجام شد، جایگزین وی شد.

الشباب در دیدار روز جمعه در لیگ عربستان مقابل الفیصلی پیروز شد که اولین دیدار این تیم تحت هدایت عبدالرحمن محسوب می شود.

ای اف سی از عبدالرحمن به عنوان سرمربی جدید الشباب نام برده است. اما براساس گزارش رسانه های عربستانی ، جیم پاچکو که به دلیل نتایج نامطلوب این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ورقابتهای داخلی عربستان شدیدا مورد انتقاد هیات مدیره و رسانه های وابسته به الشباب قرارگرفته در کنفرانس خبری دیشب حضور نداشت و بااحتمال فراوان تیم الشباب توسط عادل عبدالرحمن مصری که دستیار وی بود هدایت خواهد شد.

عبدالرحمن دوشنبه شب درکنفرانس خبری قبل از مسابقه دو تیم گفت: دیدار برابر نفت برای ما در لیگ قهرمانان آسیا تعیین کننده است. این مسابقه سرنوشت ما را در این رقابتها تعیین می‌کند و امیدواریم که بتوانیم با گرفتن نتیجه خوب شانس صعودمان را در این گروه حفظ کنیم.

وی گفت: ما نهایت تلاش خود را برای گرفتن نتیجه مثبت در این بازی در خانه و در حضور هواداران به کار می گیریم. ما کاملا آماده ایم و اطمینان دارم که بازیکنان نهایت تلاش خود را برای گرفتن نتیجه به کار می گیرند.

به گزارش الدوری والکاس قطر، عبدالرحمن خاطر نشان کرد: امید الشباب برای ادامه راه دراین رقابتها بستگی به نتیجه این دیدار دارد.

وی بااشاره به اینکه تیم الشباب سعی دارد از دوعامل زمین وتماشاگر به خوبی بهره ببرد افزود: ما با آمادگی کامل به دیدار صدرنشین لیگ ایران خواهیم رفت .

محمد العویس بازیکن تیم الشباب هم گفت: این دیدار برای الشباب سرنوشت ساز است وبازیکنان تیم عزم خود را برای شکست دادن نماینده ایران وسروسامان دادن به وضعیت الشباب دراین گروه جزم کرده اند.

وی بااشاره به شکست های متوالی الشباب در هفته های اخیر لیگ عربستان گفت: چنین شرایط درفوتبال طبیعی است و ممکن است هر تیمی با آن مواجه شود و بازیکنان الشباب تجربه کافی را برای عبور از این بحران دارند.

در نشست فنی بعد از کنفرانس خبری مقرر شد که تیم الشباب با پیراهن سفید و تیم نفت ایران با پیراهن زرد رنگ بازی کنند.

الشباب با دو امتیاز از سه بازی در قعر گروه بی ایستاده است. اما با وجود شروع نومیدکننده این تیم آنها فقط سه امتیاز با العین در صدر گروه فاصله دارند.

ولید عبداله دروازه بان عربستان به علت عمل جراحی زانو در این فصل بازی نخواهد کرد. حضور حسن رقفاوی نیز که از ناحیه پا مصدوم شده مورد تردید است. عامر هارون نیز محروم است.

تیم نفت تهران در دیدار قبلی مقابل الشباب با نتیجه دو بر یک پیروز شد، اما علی رضا منصوریان سرمربی این که امیدوار به گرفتن سه امتیاز دیگر مقابل این تیم است از ابراز رضایت از این نتیجه خودداری کرد.

هافبک سابق ایران که در جام جهانی ۱۹۹۸ بازی کرده است، گفت: من می دانم دیدار برابر الشباب بسیار دشوار است چرا که حریفان ما بعد از نتایج اخیر بدنبال جبران هستند و دیدار روز سه شنبه برای ما آسان نخواهد بود.

وی افزود: اما ما همگی آماده ایم و برای گرفتن سه امتیاز به ریاض آمده ایم. ما عزم بالایی برای ادامه پیروزی در این رقابتها و گرفتن یکی از دو سهمیه مرحله حذفی را داریم.

سخنان منصوریان سرمربی تیم نفت تهران دراین کنفرانس خبری در رسانه های عربستان منعکس نشده است .

یات رییسه باشگاه الشباب اعلام کرد که تماشای این دیدار که امشب درورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار خواهد شد برای هواداران الشباب مجانی است.

برچسب‌ها: نفت قهرمان نفت تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

77 رونال81394/01/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi