خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

رومنیگه: بایرن اشتباه کرد؛ قدرت سوریانو را دست کم گرفتیم

رومنیگه: بایرن اشتباه کرد؛ قدرت سوریانو را دست کم گرفتیم
معاون باشگاه بایرن اعتراف کرد مونیخی‌ها توانایی روبرتو سوریانو را دست‌ کم گرفته و استعدادی مهم را از دست دادند.
در هفته‌ای که گذشت، مسابقات باشگاهی به علت برگزاری دیدارهای ملی دچار وقفه شد. در این حال تیم ملی ایتالیا مقابل انگلیس به میدان رفت که «روبرتو سوریانو»‌ستاره 24 ساله سمپدوریا جنووا بازی قابل توجهی برای آتزوری مقابل سه‌شیر انجام داد.
درخشش این بازیکن تکنیکی که تابستان احتمال حضورش در تیم‌های بزرگتر اروپایی وجوددارد، باعث شد کارل هاینس رومینیگه از این که چند سال قبل باشگاهش قدرت و توانایی این بازیکن را دست کم گرفته و راحت از دست داده، ابراز ناراحتی کند.
نفر دوم باواریایی‌ها اظها رداشت: باید اذعان کرد ما قابلیت‌های سوریانو را اندک ارزیابی کردیم. اشتباهی مرتکب شدیم که او را از دست دادیم.

*قدرت سوریانو جدی گرفته نشد
مرور داستان زندگی سوریانو نشان می‌دهد وی از آن دسته بازیکنانی است که ابتدا چهره نشده اما به مرور زمان برای خود جایگاهی پیداکردند.
وی در سال 2006 در حالی‌که 14- 15 سال بیشتر نداشت، به آکادمی باشگاه بایرن آورده شد. سوریانو در خاک آلمان و شهر دارمشتاد از پدری ایتالیایی مهاجر و مادری آلمانی بدنیا آمد. البته برخلاف توماس مولر، باستیان شواین اشتایگر، فیلیپ لام ، هولگر باداشتوبر یا داوید آلابا که همگی از آکادمی و تیم‌های پایه بایرن به جمع حرفه‌ای‌ها جهش کردند، زیاد بازی و استعدادش به چشم نیامد.
در ژانویه 2009 به همین خاطر اقدام به ترک مونیخ کرد و راهی سرزمین پدری‌اش یعنی ایتالیا شد. در آنجا او به عضویت سمپدرویا درآمد. البته تا مدت‌ها بازیکن تیم دوم باشگاه محسوب می‌شد.حتی برای مدتی به تیم امپولی قرض داده شد.

*سوریانو: حضور در کالچو آرزویم بود
سوریانو با یاد‌آوری زمانی که اقدام به ترک مونیخ کرد، گفت: بازی در سری A کالچو همیشه آرزو و رویای من بود. به همین خاطر تصمیم گرفتم به کالچو بروم. بازیکنان جوان زیادی آن موقع نتوانستند به تیم اصلی بایرن وارد شوند. این اتفاق بعد از گذشت مدتی عاقبت رخ داد.
سوریانوی « آلمانی– ایتالیایی» اکنون به بازیکنی تبدیل شده که سینسا میهالوویچ، مربی‌اش به هیچ‌وجه علاقمند به از دست‌دادنش نیست.
وی افزود: تا 2 سال قبل نسبت به قدرت و قابلیت‌هایم تردید داشتم. میهالوویچ باعث شد شور و اشتیاق به فوتبال را مجددا کسب کنم.

*حضور در تیم‌های بزرگ اروپایی
به این ترتیب بایرن بازیکنی که با زبان و فرهنگ بومی کشور خود کاملا آشنا بود، به راحتی از دست داد.
بازیکنی که می‌توانست بماند، رشد کند، اکنون صحبت از حضور او بعد از درخشش در کالچو در تیم‌های مطرحی مثل یووه و میلان در میان است.
حتی برخی رسانه‌ها عنوان کرده‌اند باشگاه‌های والنسیا و اتلتیکومادرید نیز خواهان همکاری با وی شده اند.
سوریانو در مورد احتمال حضورش در تیم‌های بزرگتر نیز عنوان می‌کند: هر بازیکنی علاقمند است به تیم‌های درجه یک ملحق شود. اما در این میان بحثی که مطرح می‌شود این است که چه قابلیتی را می‌خواهد نشان دهد. در این زمینه هنوز جا برای انجام یکسری کارها درپیش دارم.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ رومینیگه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 1

214 بایرن.مونیخ.2011394/01/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi